نحوه تشخیص بهترین دستگاه چرخ گوشت

seo 1402/08/21
بهترین دستگاه چرخ گوشت

آیا با نحوه تشخیص بهترین دستگاه چرخ گوشت آشنا هستید؟ یک دستگاه چرخ گوشت خوب چه مشخصات و ویژگی‌ هایی دارد؟ دستگاه‌ های چرخ گوشت به دو صورت چرخ گوشت خانگی و چرخ گوشت صنعتی وجود دارند، بنابراین اگر هدف شما خرید دستگاه چرخ گوشت صنعتی است حتماً باید به نکات مهمی مانند توان موتور، تعداد چرخ دنده‌ ها، تنوع تیغه‌ ها و غیره توجه داشته باشید، چون این دستگاه‌ ها به صورت نامحدود در کارخانجات پروتئینی، تولید محصولات غذایی و مکان‌ هایی مانند قصابی‌ ها استفاده می‌ شوند و باید از توان و قدرت بالایی برخوردار باشد. در این مقاله نحوه تشخیص بهترین دستگاه چرخ گوشت صنعتی کارآمد را بررسی می‌ کنیم. همچنین شما می توانید جهت اطلاع از دستگاه برش و قطعه بندی گوشت و دستگاه میکسر گوشت و جوجه با ما مراجعه کنید.

نحوه تشخیص بهترین دستگاه چرخ گوشت

اگر قصد خرید دستگاه چرخ گوشت صنعتی را دارید و به این فکر هستید که دستگاه شما یک چرخ گوشت منحصر به فرد با توان و قدرت بالا باشد، باید به نکات مهمی که در این مقاله ذکر می‌ کنیم، توجه داشته باشید:

1- توان موتوری

اولین و مهم‌ ترین نکته هنگام خرید دستگاه چرخ گوشت صنعتی توجه به توان موتوری آن است. برای این کار بهتر است که به سراغ برندهای مشهور بروید که توان موتوری محصولات تولیدی آن به اثبات رسیده است. چون دستگاه چرخ گوشت صنعتی شما باید بتواند به صورت نامحدود و با ظرفیت‌ های بسیار بالایی عمل چرخ کردن گوشت را انجام دهد، پس ما به یک توان موتوری بالا نیازمند هستیم.

2- تعداد چرخ دنده

تعداد چرخ دنده معمولاً در دستگاه‌ های چرخ گوشت خانگی کم است، اما برای دستگاه‌ های چرخ گوشت صنعتی باید تعداد چرخ دنده‌ ها بیش تر باشد و سعی کنید دستگاه چرخ گوشتی را انتخاب کنید که چرخ دنده‌ های آن بیش تر باشد.

3- میزان تولید صدا

اگر میزان تولید صدا در چرخ گوشت‌ ها نرمال نباشد، قطعاً شما هنگام کار با آن احساس خستگی خواهید کرد، چون قرار است با دستگاه چرخ گوشت صنعتی مقدار بالا و نامحدود گوشت را چرخ کنید. بنابراین نرمال بودن صدای آن بسیار مهم است.

4- تنوع در تیغه‌ ها

گاهی ممکن است جهت چرخ کردن گوشت نیاز به تیغه‌ های مختلفی داشته باشیم که گوشت را به صورت ریز یا درشت چرخ کند و اگر چرخ گوشت ما در تیغه‌ ها دارای تنوع نباشد، یعنی کارای خوبی ندارد و نمی‌ تواند جواب گوی مصرف ما باشد.

5- وزن سبک دستگاه

هنگام خرید دستگاه چرخ گوشت صنعتی دقت کنید. این دستگاه باید از وزن سبک و قابل قبولی برخوردار باشد تا هنگام جابجا کردن آن با مشکل مواجه نشوید.

6- نحوه کار آسان

همیشه پیچیده بودن کار با دستگاه به معنای برتری آن نیست. برخی از دستگاه‌ های چرخ گوشت صنعتی در کنار ساده بودن قطعات و کلیه لوازم آن کارایی خوب و قابل قبولی را نشان می‌ دهد، بنابراین هنگام خرید دستگاه چرخ گوشت صنعتی به این فکر نباشید که احتمالاً دستگاه‌ های با ساختار و طرح پیچیده کارایی بیش تر و بهتری خواهند داشت.

7- پایه ضد لغزش

چون دستگاه چرخ گوشت صنعتی حجم بالایی از گوشت را در هر بار استفاده چرخ می‌ کند بنابراین باید دارای پایه ضد لغزش باشد تا در حین کار تکان نخورد.

8- داشتن روکش محافظ

یک روکش محافظ خوب و کارآمد ویژگی را ایجاد می‌ کند تا در مواقعی که از دستگاه استفاده نمی‌ کنید کاملاً آن را بپوشانید و به این ترتیب احتمال خطران آن را کاهش دهید.

9- میزان عملکرد دستگاه در دقیقه

میزان عملکرد دستگاه چرخ گوشت به صورت دقیقه محاسبه می‌ شود. این ویژگی را با مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه متوجه خواهید شد، چون دستگاه شما باید دارای عملکرد بالایی باشد تا در صورت استفاده مداوم و مکرر پاسخ گوی مصرف شما باشد.

 

بهترین دستگاه چرخ گوشت

نتیجه‌ گیری

در این مقاله نحوه تشخیص بهترین دستگاه چرخ گوشت بررسی کردیم. برای خرید دستگاه چرخ گوشت صنعتی به نکاتی که ذکر کردیم توجه داشته باشید و سعی کنید هنگام خرید تک تک آن ها را بررسی کنید. به این ترتیب می‌ توانید یک دستگاه چرخ گوشت کارآمد را خریداری کنید که تا مدت‌ ها جواب گوی نیاز شما باشد. در سایت امگا مینروا بیش تر با نحوه تشخیص بهترین دستگاه چرخ گوشت و نکات مهم در خصوص خرید آن، نحوه صحیح کار با دستگاه چرخ گوشت صنعتی، قطعات تشکیل دهنده چرخ گوشت‌ های صنعتی، انواع مختلف این چرخ گوشت‌ ها و غیره آشنا شوید.

بدون دیدگاه