آشنایی با راه‌ اندازی کسب و کار با پوست گیر

seo 1402/08/20
کسب و کار با پوست گیر

آیا با راه اندازی کسب و کار با پوست گیر آشنا هستید؟ آیا می‌ دانید چگونه می‌ توان با یک دستگاه پوست گیر کسب درآمد کرد؟ پوست که نوعی دستگاه است که جهت پوست کندن برخی از محصولات غذایی مانند گندم و جو کاربرد گسترده دارد. با خرید دستگاه پوست گیر می توان در یک کارگاه کوچک و با حداقل تجهیزات و امکانات یک کسب و کار خانگی را راه اندازی کرد، چون این دستگاه قادر است پوست بسیاری از محصولات مانند جو دوسر، گندم، برنج و غیره را جدا کند. بنابراین اگر به دنبال شغل پردرآمد و یک شغل خانگی هستید می‌ توانید با خرید دستگاه پوست گیر کسب و کار مورد نظرتان را شروع کنید. در این مقاله نکات مهمی در خصوص راه‌ اندازی کسب و کار با پوست گیر را بررسی می‌ کنیم. همچنین می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه استخوان بر و خرید چرخ گوشت صنعتی به ما مراجعه کنید.

آشنایی با راه‌ اندازی کسب و کار با پوست گیر

شاید شما هم در ذهن تان به کسب درآمد عالی فکر می‌ کنید و به دنبال شغلی هستید که بتوانید با کم ترین میزان سرمایه و هزینه کسب و کارتان را راه‌ اندازی کرده و به درآمد برسید. مشاغل مختلفی در این باره به ذهن تان خواهد رسید، اما اگر در گوشی خانه خود یک انباری دارید یا خانه شما ویلایی است و فضای کافی برای جایگزاری یک دستگاه پوست گیر دارید، به شما پیشنهاد می‌ کنیم برای این گزینه به عنوان یک شغل خانگی حساب کنید.

دستگاه پوست گیر جهت کندن پوست برخی از مواد غذایی مانند کنجد، برنج، جو، گندم و غیره استفاده می‌ شود. این دستگاه یک دستگاه کاملاً صنعتی می‌ باشد که امکان کار کردن آن با برق‌ های خانگی وجود ندارد، اما می‌ توان با بهینه کردن برق تک فاز نیز از آن استفاده کرد، به نحوی که با حداقل هزینه‌ ها افراد بتوانند مشاغل خانگی را با استفاده از چنین دستگاهی راه‌ اندازی کنند. در واقع تنها دغدغه شما جهت راه‌ اندازی چنین کسب و کاری سرمایه لازم جهت خرید دستگاه و سپس مکانی است که بتوانید دستگاه را در آن جا جایی دهید.

نحوه کار با دستگاه پوست کنی

پس از آن که خرید دستگاه پوست کن را انجام داده و آن را در یک مکان مناسب و خوب راه اندازی کردید، پس از این مرحله به راحتی می‌ توانید محصول مورد نظر مانند برنج، کنجد، جو، گندم و یا غیره را پاک کرده، سپس آن ها را به داخل دستگاه وارد کنید. دستگاه محصول مورد نظر را به صورت پوست کنده شده تحویل شما می‌ دهد. ظرفیت دستگاه پوست کن معمولاً بین ۵۰ تا ۶۰ کیلو در ساعت می‌ باشد. یعنی در هر ۸ ساعت کاری شما می‌ توانید ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلو از محصول مورد نظرتان را پوست کنی کنید. فضای مورد نیاز برای جایگزینی دستگاه دو تا ۵ متر مربع می‌ باشد که با بهینه‌ سازی مصرف برق می‌ توان از برق خانگی برای آن استفاده کرد. حال اگر به طور مداوم و با دقت بالایی کار با دستگاه پوست گیر را دنبال کنید، می‌ توانید به یک درآمد روزانه قابل توجه دست پیدا کنید. کیفیت محصولات فرآوری شده با چنین دستگاه‌ هایی دقیقاً مشابه با نمونه‌ های کارخانه‌ ای می‌ باشد.

کسب و کار با پوست گیر

قیمت دستگاه پوست گیر

قیمت دستگاه پوست کن نیز با توجه به شرایط حاکم بر بازار ممکن است متفاوت باشد، اما اگر شما سرمایه اولیه را داشته باشید و بتوانید این دستگاه را خریداری کنید، دیگر هیچ نیازی به امکانات و وسایل جانبی اضافی ندارید. تنها یک دستگاه کارگاه تولیدی شما را تکمیل می‌ کند. کنجد و جو دوسر را نیز می‌ توانید به محصولاتی اضافه کنید که قابل پوست کنی با این دستگاه هستند که یک اتفاق عالی در صنعت آماده سازی محصولات غذایی می‌ باشد.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله راه‌ اندازی کسب و کار با دستگاه پوستی را معرفی کردیم. گفتیم که با خرید دستگاه پوست گیر و داشتن یک کارگاه کوچک می‌ توانید نوعی شغل خانگی را راه‌ اندازی کرده و به درآمدزایی برسید. در سایت امگا مینروا بیش تر با نحوه راه‌ اندازی کسب و کار با دستگاه پوست گیر و مراحل کار با این دستگاه آشنا شوید. آشنایی با نوع دستگاه و هم چنین روش کار با آن موجب می‌ شود تا بتوانید در استفاده از آن موفق بوده و به درآمد کافی و مورد نظر خودتان برسید.

بدون دیدگاه