آموزش کار با اجاق‌گاز صنعتی آشپزخانه

seo 1402/01/19
اجاق‌گاز صنعتی آشپزخانه

اجاق گاز صنعتی متفاوت با اجاق گاز های خانگی بوده و برای استفاده باید در قبل آموزش های لازم را گذرانیده باشید. امروز قصد داریم به آموزش کار با اجاق‌گاز صنعتی آشپزخانه بپردازیم.

اجاق گاز صنعتی یکی از تجهیزات کاربردی و وسایل ضروری در آشپزخانه های صنعتی است. این اجاق گاز ها متفاوت با اجاق گاز آشپزخانه های خانگی بوده و برای فعالیت های دائمی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد های اجاق‌گاز صنعتی آشپزخانه

اجاق گازهای صنعتی برای تهیه انواع دستورالعمل های غذا ها، تهیه انواع خورشت ها، میان وعده ها انواع سوپ، دسر و برنج مورد استفاده قرار می ‌گیرد. سرعت پخت و پز و تنظیم شعله دستگاه اهمیت بالایی داشته و به آشپز کمک می کند تا بتواند با تسلط بیشتری اقدام به پخت و پز در فضای آشپزخانه نماید.

کیفیت اجاق‌گاز صنعتی آشپزخانه

اجاق گازهای صنعتی از استیل مرغوب طراحی می شود که ماندگاری و عمر دستگاه را افزایش دهد. خرید اجاق گاز صنعتی مرغوب از مجموعه های معتبر با گارانتی و خدمات پس از فروش اهمیت بسیار بالایی دارد. جهت خرید این محصول و تجهیزات آشپزخانه مانند چرخ گوشت ، کالباس بر ، خلال کن، همبرگرزن ، دستگاه وکیوم و غیره به مجموعه بازرگانی رحیم‌زاده مراجعه نمایید. در ادامه به آموزش کار با اجاق‌گاز صنعتی آشپزخانه می پردازیم.

انواع اجاق‌ گاز صنعتی آشپزخانه

اجاق گازهای صنعتی در انواع اجاق گاز میله ای، اجاق گاز صفحه ای و اجاق گاز رومیزی طراحی می شود.  تمامی اجاق گاز ها اساس کار تقریباً یکسانی داشته اما در طرح ها و نمونه های مختلفی با توجه به ابعاد رستوران مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید اجاق گاز های صنعتی برقی نیز وجود دارد که قیمت پایین تری داشته و در برخی از رستوران ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید اجاق‌گاز صنعتی آشپزخانه

یکی از موارد حائز اهمیت خرید اجاق گاز صنعتی برای رستوران ها است و باید محصول خریداری شده کیفیت بالایی داشته و برای پخت و پز مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه به آموزش کار با اجاق‌گاز صنعتی آشپزخانه و پارامتر های مهم جهت خرید اجاق گاز صنعتی اشاره می کنیم.

موارد مهم در زمان خرید اجاق گاز

  • ابعاد اجاق گاز

یکی از موارد حائز اهمیت ابعاد گاز یا پلوپز است که در ابعاد مختلفی با توجه به نیاز کاربران طراحی می شود. در ابتدا فضای کار و آشپزخانه خود را در نظر گرفته و اجاق گاز مناسب برای آشپزخانه صنعتی خریداری نمایید.

  • نوع کاربری اجاق گاز

اجاق گاز صنعتی برای کاربرد های مختلفی استفاده می شود به عنوان مثال می توانیم به اجاق گازهای فردار اشاره نماییم. اجاق گار فر دار نوعی از اجاق گاز بوده که کاربری متفاوتی دارند. سعی کنید اجاق گاز صنعتی را با توجه به تجربه کاری خریداری کرده یا از افراد متخصص و مشاور های مجرب کمک های لازم را دریافت نمایید. جهت بررسی و مشاوره جهت خرید اجاق گاز و سایر تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند انواع چرخ گوشت، کالباس بر، خلال کن و همبرگر زن صنعتی به سایت بازرگانی رحیم زاده مراجعه نمایید.

  • قیمت اجاق‌گاز صنعتی آشپزخانه

اجاق گاز های صنعتی قیمت بیشتری نسبت به اجاق گاز های خانگی داشته و هر کدام از اجاق گاز های صنعتی نیز با توجه به ویژگی های خود قیمت متفاوتی دارد. می ‌توانید اجاق گاز کامل صنعتی و اتوماتیک را خریداری کنید و بتوانید در مجموعه خود به نحو احسن استفاده نمایید.

اجاق گاز هایی که ویژگی های دیگری مانند کابین دار، گرمکن دار، مخصوص پلوپز و سایر ویژگی ها را دارند، قیمت بیشتری نسبت به اجاق گاز های معمولی خواهند داشت. جهت استعلام قیمت اجاق گاز و مشاهده بهترین اجاق گاز صنعتی آشپزخانه می توانید به مجموعه بازرگانی رحیم زاده مراجعه نمایید. پس از بررسی و مشاوره با متخصصان اجاق گاز مناسب را انتخاب کنید.

انتخاب اجاق گاز صنعتی مناسب

در زمان انتخاب حجم و نوع غذا های پخت و پز را در نظر داشته باشید. سعی کنید از برند های معتبر اجاق گاز خود را تهیه نمایید. جنس بدنه و کیفیت بخش‌ های مختلف اجاق گاز مهم است. پ در صورتی که محصول گارانتی و خدمات پس از فروش دارد، اقدام به خرید نمایید. حجم و تعداد غذا های روزانه را در نظر داشته و اجاق گاز صنعتی را خریداری نمایید که بهترین عملکرد برای شما داشته باشد.

بدون دیدگاه