بروزترین لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی

seo 1402/02/17
بروزترین لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه در 5 گروه عمده تقسیم بندی می شود که در صورت تمایل می توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید. با ما همراه باشید تا در مورد بروزترین لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی صحبت کنیم.

انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آماده سازی، تجهیزات پخت و پز، تجهیزات انبار، تجهیزات سرمایشی و تجهیزات سرو از لوازم ضروری و مورد نیاز برای آشپزخانه های صنعتی محسوب می شود. تمامی موارد باید در زمان خرید وسایل آشپزخانه صنعتی به شاخص های مهم توجه نمایید. در ادامه به بروزترین لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی پرداخته و محبوب ترین محصولات در زمینه های ذکر شده را معرفی نماییم.

تجهیزات آماده سازی اولیه غذا

یکی از بخشهای آشپزخانه، بخش آماده سازی بود که بین بخش انبار و پخت غذا قرار می گیرد. مواد اولیه آماده شده و برای انجام عملیات قبل پخت این تجهیزات استفاده می شود. به عنوان مثال می توانیم به انواع تجهیزات مانند تخته کار، دیگ خیساندن برنج، چرخ گوشت صنعتی، اره استخوان بر، انواع یخ ساز، میز کار، کباب زن، دستگاه خلال کن ، دستگاه مخلوط کن صنعتی و غیره اشاره نماییم.

در صورتی که قصد خرید انواع کالباس بر، چرخ گوشت صنعتی، میکسر، استخوان بر، همبرگر زن، سوسیس پرکن، خلال کن، غذاساز و پوست گیر را دارید، به سایت بازرگانی رحیمی مراجعه کرده و با تخفیف های بی نظیر محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

تجهیزات پخت و پز

بخش تجهیزات پخت و پز جز بخش های حائز اهمیت و جذاب محسوب می‌ شود که دارای تجهیزاتی مانند اجاق گاز، دستگاه دم کن برنج، تابه گردان، کباب پز صنعتی، کباب پز تابشی و هود صنعتی است. هرکدام کاربرد های خاصی دارد. در زمان خرید به بروزترین لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی، به برند اجاق گاز توجه نماببد.

اجاق گاز فردار یا بدون فری خریداری نمایید که کاربرد برای شما داشته باشد. ابعاد اجاق گاز اهمیت بسیاری خواهد داشت تا با توجه به فضای آشپزخانه خریداری کنید. برای تهویه هوا از هود های صنعتی که قدرت کافی برای تخلیه هوای آشپزخانه دارد، استفاده می شود.

تجهیزات سرمایشی

تجهیزات سرمایشی به عنوان بخش جدا ناپذیر در آشپزخانه های صنعتی محسوب می شود. ابعاد و اندازه سردخانه ها و تجهیزات سرمایشی متفاوت است.

انواع تجهیزات صنعتی سرمایشی کدام است؟

اولین بخشی که مشتری مشاهده می کند، یخچال های ویترینی است که دارای شیشه های دوجداره بوده و برای خنک سازی انواع نوشابه و نوشیدنی های گازدار و بدون گاز جهت مصرف مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یخچال های صنعتی و بزرگی نیز در رستوران ها بوده که در ابعاد اتاق یا کوچک تر طراحی می شود که می توانیم به سرد خانه های زیر صفر و سردخانه بالای صفر اشاره نماییم. سردخانه های بالای صفر برای خنک سازی غذا و مواد اولیه و سردخانه زیر صفر برای انجماد مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد.

در زمان بررسی بروزترین لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید به گرمخانه صنعتی نیز اشاره نمایید که صرفاً برای گرم نگه داشتن غذا استفاده شده و محتویات آن قابل مشاهده خواهد بود.

انبار لوازم آشپزخانه

انبار اشپزخانه وظیفه نگهداری تجهیزات مصرفی آشپزخانه را دارد. بخشی از مواد غذایی را در انبار نگهداری می نماید اما تجهیزات نگهداری شده به دو قسمت فاسد شدنی و غیر فاسدشدنی تقسیم می‌ شود که بخشی از آن را در سردخانه های رستوران و بخشی را در انبار نگهداری می کنند. می توانیم به مواد شوینده و بهداشتی، مواد ظروف یک مصرف یکبار مصرف و غیره اشاره نماییم.

جمع بندی

در زمان خرید لوازم آشپزخانه صنعتی باید به مواد موارد حائز اهمیت توجه نمایید که می‌توانیم به متراژ آشپزخانه، ابعاد، ظرفیت آشپزخانه، نوع تجهیزات و غذا های سرو شده در منو توجه نمایید. بهتر است جنس تجهیزات خریداری شده استیل ضد زنگ بوده تا دچار پوسیدگی نشود. یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش مستقیم تجهیزات صنعتی آشپزخانه مانند چرخ گوشت ، استخوان بر ، کالباس بر ، همبرگرزن، سوسیس پر کن، غذاساز، میکسر و غیره، مجموعه بازرگانی رحیمی بوده است. می توانید محصول مورد نظر را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید.

بحث امروز ما در مورد بروزترین لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی بود. سعی کنید در زمان بازگشایی رستوران به ابعاد آن توجه کرده و تجهیزاتی را خریداری کنید که به مدت طولانی برای فعالیت شما کارایی داشته باشد. در صورت خرابی باعث عقب افتادن نوع سفارشات شما یا کنسل شدن سفارش نشود.

بدون دیدگاه