بیفتک زن چیست؟

seo 1402/08/20
بیفتک زن

بیفتک زن چیست؟ این دستگاه چه کاربردی دارد و چگونه می‌ توان از آن استفاده کرد؟ بیفتک نوعی دستگاه است که قسمت اعظم خرید و فروش عمده در بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است. این دستگاه به ویژه جهت ایجاد کردن شیار بر روی تکه‌ های گوشت، مواد غذایی و مرغ ساخته شده است. شاید در نگاه اول استفاده از این دستگاه بی معنی به نظر برسد، اما نمی‌ توان منکر اهمیت آن در جریان طبخ انواع مواد گوشتی شد. به همین دلیل است که در مکان‌ هایی که با غذایی مانند گوشت و مرغ سر کار دارند، خرید این دستگاه انجام می‌ شود که البته با توجه به نوع دستی یا برقی بودن قیمت دستگاه بیفتک زن نیز متفاوت است. در این مقاله دستگاه بیفتک زن را معرفی می‌ کنیم. شما همچنین می توانید جهت خرید چرخ گوشت صنعتی  و دستگاه میکسر گوشت و جوجه به ما مراجعه کنید.

آشنایی با دستگاه بیفتک زن

دستگاه بیفتک به دو صورت برقی و دستی وجود دارد که در عملکرد و توان کار با یک دیگر متفاوت هستند، این دستگاه ساده ساختار ساده دارد، اما نوع برقی آن پیچیده است و توانای آن نیز بیش تر می‌ باشد.

استفاده از این دستگاه‌ ها در مکان‌ هایی مانند فست فودها و رستوران‌ ها رواج دارد که با کمک آن می‌ توان گوشت را به صورت یک بافت نرم و یکدست درآورد. این دستگاه به ویژه در مکان‌ هایی مهم است که بازدهی زیاد مدنظر می‌ باشد. نوع برقی این دستگاه‌ ها بدون آن که به کمک اپراتور نیاز باشد، عمل بیفتک را انجام می‌ دهند و تنها اپراتور باید مقدار گوشت مورد نیاز را در داخل دستگاه قرار دهد و در انتها نیز گوشت بیفتک شده را از داخل دستگاه بردارد. کاربرد و نحوه استفاده این دستگاه بسیار آسان‌ تر از نوع دستگاه بیفتک زن دستی می‌ باشد و برای مصارف نامحدود مانند رستوران‌ ها گزینه مناسبی محسوب می‌ شود. البته قیمت دستگاه بیفتک برقی از نوع دستی آن بیش تر است.

از ویژگی‌ های بارز دستگاه بیفتک زن سرعت عمل خوب و بالا می‌ باشد که ویژگی مثبت برای انواع این دستگاه‌ ها محسوب می‌ شود که موقع خرید باید به این ویژگی توجه داشته باشید و نباید به علت قیمت دستگاه بیفتک زن نوع نامرغوب آن را تهیه کنید، چون ممکن است نتواند کار بیفتک را به درستی از آن انتظار داشته باشید. علاوه بر سرعت عمل بالا، پایه این دستگاه باید ضد لغزش بوده و هنگام کار کردن تکان نخورد. برای مصارف بیش تر در مکان‌ هایی مانند رستوران‌ ها پیشنهاد ما استفاده از دستگاه بیفتک زن برقی می‌ باشد. چون نوع دستی آن برای کارهای بسیار جزئی مناسب است.

بیفتک زن

انواع دستگاه بیفتک زن

بیش تر دستگاه‌ های بیفتک زنی که به صورت برقی هستند، دارای انواع متفاوتی می‌ باشند که پر استفاده‌ ترین و رایج‌ ترین آن ها عبارتند از:

  • بیفتک زن امگا

برند امگا از تولید کنندگان بزرگ انواع اره استخوان بر، دستگاه چرخ گوشت صنعتی، دستگاه همبرگر زن و غیره می‌ باشد یکی از انواع آن ها نیز دستگاه بیفتک زن است چون توانسته است جایگاه خاصی در آشپزخانه‌ های صنعتی به دست بیاورد. بیفتک زن‌ های برند امگا کیفیت، کاربرد و عملکرد بسیار خوب و بالایی دارند.

  • بیفتک زن سیرمن

برند سیرمن نیز دستگاه‌ های متعددی از جمله چرخ گوشت‌ های صنعتی، دستگاه همبرگر زن و غیره را تولید کرده است. یکی از محصولات آن نیز دستگاه بیفتک می‌ باشد که از کیفیت و مرغوبیت قابل توجهی برخوردار بوده و قابل رقابت با بسیاری از دستگاه‌ های بیفتک زن موجود در بازار است.

  • دستگاه بیفتک زن بیزربا

نوع دیگر دستگاه‌ های بیفتک برند بیزربا است که توانسته‌ است رقابت چشم گیر با دیگر دستگاه‌ های بیفتک داشته باشد. این برند نیز دستگاه‌ های بیفتک بسیار جالب و پرکاربرد را تولید کرده است که می توان از آن ها به صورت انبوه و در آشپزخانه‌ های صنعتی و یا مصارف محدود مانند آشپزخانه منازل استفاده کرد.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله دستگاه بیفتک و نحوه عملکرد آن را بررسی کردیم. این دستگاه که جهت بیفتک کردن ‌تکه های گوشت و مرغ استفاده می‌ شود و کاربرد بسیار خوب و گسترده‌ ای در مکان‌ هایی مانند رستوران‌ ها و فست فودها دارد. استفاده از این دستگاه موجب می‌ شود گوشت بافت نرم و لطیفی داشته و راحت‌ تر طبخ شود. در سایت امگا مینروا بیش تر با انواع دستگاه و نحوه استفاده از آن آشنا شوید.

بدون دیدگاه