تعمیر اره استخوان بر + مهم ترین دلایل شکستن تیغه

seo 1402/04/10
تعمیر اره استخوان بر

اره استخوان بر یکی از تجهیزات کاربردی در قصابی ها و آشپزخانه های صنعتی بوده که برای برش گوشت و استخوان مورد استفاده قرار می گیرد. با ما همراه باشید تا به بررسی تعمیر اره استخوان بر بپردازیم.

دستگاه استخوان بر یکی از تجهیزات و دستگاه های مکانیزه و مدرنی بوده که با توجه به حرکت سریع تیره قادر به برش انواع گوشت و استخوان با سرعت و دقت بالا است. در نتیجه خدمات سریع به مشتریان ارائه می نماید.

این دستگاه را می توان در انواع کشتارگاه، آشپزخانه های صنعتی، تولید و بسته بندی محصولات پروتئینی نیز مورد استفاده قرار داد. این در ادامه انواع دستگاه اره استخوان بر کاربرد و تعمیر اره استخوان بر می پردازیم.

 

انواع دستگاه اره استخوان بر

دستگاه اره استخوان بر با توجه به کارکرد آن به صورت رومیزی، پایه دار و صنعتی تولید می شود. انواع دستگاه استخوان بر رومیزی در آشپزخانه‌های صنعتی، هتل‌ ها، قصابی ها و پروتئینی ها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به ابعاد کوچک آن از محبوبیت بالایی برخوردار است.

دستگاه استخوان بر پایه دار دارای موتور قدرتمند ترین نسبت به دستگاه استخوان بر رومیزی بوده و می توان در آشپزخانه های صنعتی بزرگ تر رستوران های بزرگ و هتل های چند منظوره مورد استفاده قرار دهید.

دستگاه استخوان بر صنعتی نیز وجود دارد که در تولید، بسته بندی انواع گوشت کشتارگاه ها، هایپر مارکت های بزرگ و غیر استفاده می شود. لازم به ذکر است که اره استخوان بر صنعتی از موتور قدرتمند تری  نسبت به استخوان بر رومیزی برخوردار است.

 

تشخیص زمان تعمیر اره استخوان بر

برای دانستن زمان تعمیر اره استخوان بر باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. می توانید با توجه به موارد در نظر گرفته شده اره استخوان بر خود را تعمیر نمایید. اگر اره استخوان بر صنعتی شما روشن شود در ابتدا کلید دستگاه را بررسی نمایید.

اگر ایرادات بزرگتری وجود دارد، حتما از افراد متخصص برای تعمیر اره استخوان بر کمک های لازم را دریافت نمایید. شکسته شدن تیغه، کند شدن تیغه، گیر کردن یا تاب برداشتننیز از موارد حائز اهمیت در تعمیر دستگاه اره استخوان بر محسوب می‌ شود.

همچنین ممکن است به دلایل نوسانات برق موتور دستگاه دچار ایراد شود. همچنین خاموش کردن ناگهانی دستگاه نیز مشکلاتی در موتور دستگاه ایجاد می نماید. در کنار موارد ذکر شده به هیچ عنوان از ورود رطوبت را به دستگاه پرهیز نمایید و اگر دچار آب خوردگی شده حتما پس از خشک شدن دستگاه استفاده نمایید.

 

دلایل شکستن تیغه

شکسته شدن تیغه یکی از موارد متفاوت در تعمیر اره استخوان بر محسوب می شود. در زمانی که عجله داشته و گوش را با فشار زیاد به سمت تیغه فشار دهید، در این صورت باعث کند شدن تیغه یا شکسته شدن آن می شود. همچنین ممکن است جهش تیغه باعث شکسته شده نیز باعث ورود آسیب به موارد مختلف شود.

مجموعه بازرگانی رحیم زاده یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش انواع دستگاه استخوان بر، بیفتک زن، چرخ گوشت، غذا و میکسر، سلفون کش، دستگاه وکیوم، دستگاه ظرفشویی صنعتی و غیره بود و می توانید با قیمت های مقرون به صرفه تجهیزات بادوام با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

 

مزیت های دستگاه استخوان بر

ایمنی بالا یکی از موارد حائز اهمیت در خرید و تعمیر دستگاه استخوان بار محسوب می‌ شود. معمولاً این دستگاه دارای ساختار محکم ضد زنگ بوده و با استفاده از دکمه توقف اضطراری می توانید تیغه دستگاه را سریعاً خاموش نمایید.

امکان شستشوی سریع قطعات و نظافت بدن وجود داشته و سرعت و عملکرد کاربرد دستگاه را افزایش می دهد. در زمان غیبت حتما به جنس بدنه متریال ساخت دستگاه موتور و تیغه اره توجه نمایید.

 

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد تعمیر اره استخوان بور بود. سعی کردیم از جهات مختلف این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم. در صورتی که قصد خرید دستگاه استخوان بر با توجه به کاربرد خود را دارید، می توانید انواع دستگاه استخوان به صورت ایستاده، پایه دار و رومیزی، از مجموعه بازرگانی رحیم زاده خریداری نمایید.

امکان خرید دستگاه چرخ گوشت صنعتی، کالباس بر، سوسیس پرکن، خلال کن، سلفون کش، دستگاه وکیوم، دستگاه ظرفشویی صنعتی  و غیره وجود دارد. امیدواریم این بحث مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

منبع : ویکی پدیا

بدون دیدگاه