همه چیز در مورد دستگاه سوسیس پرکن

seo 1402/01/14
دستگاه سوسیس پرکن

سوسیس کالباس از مواد غذایی پرطرفدار هستند که می توان با استفاده از آن ها غذاهای مختلفی را آماده کرد. از طرف دیگر اکثر افراد ترجیح می دهند تا این محصولات به شکل دستی و کاملا سالم مورد استفاده قرار دهند. همین موضوع باعث شده تا خرید دستگاه سوسیس پرکن برای مصارف خانگی یا استفاده در آشپزخانه های بزرگ، روز به روز افزایش پیدا کند. در حال حاضر این دستگاه مدل های متنوعی دارد که از قابلیت های خاصی برخوردار هستند. اما برای انتخاب هر یک از مدل ها لازم است که اطلاعاتی را در این زمینه کسب کنید تا در نهایت انتخاب درستی داشته و سرمایه خود را به هدر ندهید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد دستگاه سوسیس پر کن اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم.

برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت بالا و اطمینان کامل می توانید به بازرگانی رحیم زاده اعتماد کنید. مجموعه ما اولین وارد کننده دستگاه های ایتالیایی است که امکان خرید چرخ گوشت صنعتی، خلال کن، خرید یخساز و سایر تجهیزات آشپزخانه را از برند های ایتالیایی امگا و مینروا را فراهم می کند.

انواع سوسیس پرکن

برای خرید دستگاه سوسیس پرکن لازم است تا در ابتدا با این محصول به طور کامل آشنا شوید. این دستگاه براساس معیار های مختلفی دسته بندی می شوند. اگر برای آشپرخانه های صنعتی بزرگ، تولیدی ها یا فست فودی به این دستگاه نیاز دارید، بهتر است به سراغ مدل های برقی در ظرفیت بالا بروید. سوسیس پرکن های برقی چندین مدل دارند که عبارتند از:

هر یک از مدل های بالا قابلیت های خاص خود را دارند که می توانید براساس نیازی که دارید، هر یک از آن را مورد انتخاب قرار دهید.

دستگاه سوسیس پرکن هیدرولیکی

همان طور که از نام این مدل مشخص است با استفاده از مکانیزم هیدرولیکی کار می کند. همه دستگاه های سوسیس پرکن هیدرولیکی مدل ایستاده هستند. بخش خروجی این دستگاه نیز معمولا در قسمت بالایی است.

سوسیس پرکن بادی

این مدل با استفاده از باد کار می کند و همانند مدل قبلی به شکل ایستاده تولید می شود. خروجی این مدل نیز در قسمت بالایی بوده و معمولا ظرفیتی بین 10 تا 20 لیتر دارد.

الکتروگیربکسی

دستگاه سوسیس پرکن الکترو گیربکسی با استفاده از سیستم الکترونیکی باز کار کرده و به شکل ایستاده است. مهم‌ترین تفاوت این دستگاه با مدل پایه قبلی نوع سیستم و خروجی آن‌ها می‌باشد. این دستگاه با استفاده از مکانیزم  الکترونیکی عمل کرده و بخش خروجی آن نیز طبقه پایین تعبیه شده است. ظرفیت این دستگاه‌ها معمولاً از ۳ تا حداکثر ۳۰ لیتر است.

دستگاه سوسیس پرکن صنعتی

می‌توان گفت که پرفروش‌ترین مدل دستگاه سوسیس پرکن مدل‌های صنعتی هستند که معمولاً برای رستوران‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود. انتخاب این دستگاه برای تولید سوسیس و کالباس در حجم بسیار بالا عالی است. ظرفیت تولید این دستگاه‌ها معمولاً بیش ‌از ۲۰۰ لیتر می‌باشد.

 انواع دستگاه سوسیس پرکن براساس محل کاربری

علاوه‌بر محصول مدل‌هایی که به شما معرفی کردیم این دستگاه‌ها می‌توانند بر اساس محل کاربر نیز مدل‌های مختلفی داشته باشند. سوسیس پرکن ظرفیت‌های متفاوتی دارد که باعث شده بتوان آن‌ها را در سه مدل خانگی، فروشگاهی و کارخانه ای گروه‌بندی کرد.

سوسیس پرکن های خانگی

دستگاه‌های خانگی متشکل از مدل‌های دستی و برخی از مدل‌های برق می‌شوند این که می‌تواند در نمونه‌های ایستاده و یا خوابیده به تولید برسند. مهم‌ترین مورد که در سوسیس پر کن هایی که با کارکنان خانگی باید به آن توجه کرد، حجم و میزان ظرفیت تولید این دستگاه می‌باشد. این محصولات به ‌طور معمول ظرفیت بین ۳ تا ۱۵ لیتر دارند.

 دستگاه سوسیس پرکن فروشگاه

دستگاه‌های فروشگاه‌هایی از مدل‌های برقی هستند و مکانیزم مورد استفاده در دستگاه با استفاده الکتروموتور، پمپ هیدرولیک و یا سیستم پنوماتیک می‌باشد. تفاوت عمده این دستگاه با مدل‌های برقی خانگی در میزان ظرفیت تولید آن‌ها می‌باشد. این دستگاه بیشتر از حجم ۱۵ تا ۴۰ لیتر به تولید می‌رسند و همه آن‌ها در مدل ایستاده هستند.

 دستگاه سوسیس پرکن کارخانه

این دستگاه به شکل حرفه‌ای به تولید رسیده و حجمی بیش‌از ۲۰۰ کیلو در ساعت را دارد. این مدل می‌تواند به دستگاه‌های سوسیس پیچ متصل شده و به شکل خودکار سوسیس هایی را در اندازه‌ها و وزن یکسان و به تولید برساند.

بدون دیدگاه