انتخاب بهینه دستگاه خلال کن مناسب

seo 1402/08/09
انتخاب بهینه دستگاه خلال کن

دستگاه خلال کن چیست؟ چگونه می‌ توان دستگاه خلال‌ کن مناسب با توجه به ویژگی‌ های مواد را انتخاب کرد؟ هنگام انتخاب دستگاه خلال کن مناسب با توجه به ویژگی‌ های مواد، باید توجه کنید که بدنه این نوع دستگاه‌ ها در برابر زنگ زدگی و رطوبت مقاومت داشته باشد. در وهله بعدی نیز به حجم کاری که با دستگاه انجام می‌ دهید، توجه کنید. اگر روزانه به حجم بالایی از خوراکی‌ ها نیاز دارید که خلال شده و برش داده شوند، در این حالت باید از دستگاه‌ هایی استفاده کنید که دارای ظرفیت بالایی هستند. در این مقاله انتخاب بهینه دستگاه خلال کن مناسب با توجه به ویژگی‌ های مواد را بررسی می‌ کنیم. شما می توانید برای خرید جرخ گوشت صنعتی و خرید دستگاه پوست گیر به ما مراجعه کنید.

دستگاه خلال کن

انتخاب بهینه دستگاه خلال کن مناسب با توجه به ویژگی‌ های مواد

برای خرید و انتخاب بهینه دستگاه خلال کن مناسب با توجه به ویژگی‌های مواد به نکاتی که در زیر بررسی می‌کنیم دقت داشته باشید تا بتوانید یک دستگاه متناسب با کارتان را انتخاب کنید:

  1. جنس بدنه

از نکات مهمی که در هنگام خرید دستگاه خلال کن مطرح می‌شود، جنس بدنه آن است. معمولا جنس بدنه چنین دستگاه‌ هایی از استیل استنلس می‌باشد که کاملاً ضد خش است. این مسئله به ویژه برای محیط‌ های اهمیت بالایی پیدا می‌کند که همواره دارای رطوبت هستند و در آن جا امکان زنگ زدگی دستگاه بالا می‌ باشد.

  1. ظرفیت دستگاه

موضوع مهم دیگری که جهت انتخاب دستگاه خلال کن مناسب با توجه به نوع مواد مطرح می‌ شود، ظرفیت دستگاه است. اگر مشتریان زیادی برای محصولات خودتان دارید و حتماً باید چنین موادی را در زمان کوتاهی با حجم بالایی تولید کنید، در این حالت باید دستگاه خلال کنی را انتخاب کنید که ظرفیت بالایی دارد تا بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در این گونه مواقع باید به سراغ خرید دستگاه‌ خلال کن با سایز بالا بروید، اما در غیر این صورت تنها دستگاه خلال کن کوچک نیز می‌ تواند نیازهای کاری شما را برطرف کند.

  1. توجه به مدل دستگاه ‌

دستگاه های خلال کن در مدل‌ ها و طرح‌ های متفاوتی مانند دستگاه خلال کن ایستاده، دستگاه خلال کن دیواری، دستگاه خلال کن رومیزی، دستگاه خلال کن پدالی و غیره عرضه می‌ شوند. باید حتماً هنگام خرید به نوع و مدل آن دقت کنیم، چون این نوع دستگاه‌ ها برای نیازهای متفاوت و مکان‌ های مختلفی طراحی و عرضه می‌ شوند. بنابراین بهتر است که ابتدا نوع کار و حجم آن را مشخص کرده و سپس نوع دستگاه را انتخاب کنید.

  1. دستگاه صنعتی یا نیمه صنعتی

دستگاه‌های خلال کن به صورت نیمه اتومات و اتومات عرضه می‌شود که البته قیمت نوع اتومات بالاتر از قیمت نوع نیمه اتومات می‌باشد، اما در عوض کارایی بیشتر و بالاتری دارد و برای مکان‌هایی مانند رستوران‌ها و هتل‌های بزرگ مناسب‌تر است.

  1. تیغه‌ های خلال کن

گاهی شما تنها به یک طرح و شیوه برش دادن نیاز دارید که در این حالت یک تیغه یا چند تیغه ساده برای شما کفایت می‌کند، اما گاهی اوقات نیاز به استفاده کردن از مدل‌های مختلف تیغه دارید تا طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از مواد غذایی را به صورت خرد شده و خلالی به وجود بیاورید. برخی از دستگاه‌ها تنها قابلیت خرد و خلال کردن را دارند، اما برخی دیگر از آنها می‌توانند میوه و سبزیجات را به اشکال مختلفی مانند شکل چیپسی یا نگینی برش دهند که به این موضوع مهم در هنگام خرید دستگاه باید توجه داشته باشید.

  1. قدرت موتور

نکته مهم دیگر در خصوص انتخاب بهینه دستگاه خلال کن قدرت موتور آن است، چون اگر دستگاه شما حتی کارایی بالایی داشته باشد، باز هم این کارایی و عملکرد درست به قدرت موتور آن وابسته است.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله انتخاب بهینه دستگاه خلال کن مناسب با توجه به ویژگی‌های مواد را بررسی کردیم. در واقع انتخاب کردن نوع دستگاه خلال کن به نوع مواد بستگی دارد که می‌ خواهیم با آن برش دهیم. پس هنگام خرید دستگاه ابتدا باید نوع مواد را مشخص کرده، سپس دستگاه را انتخاب کنیم. چون دستگاه‌ های خلال کن انواع مختلفی مانند خلال کن ایستاده، خلال کن پدالی، خلال کن دیواری و خلال کن رومیزی دارند که کارایی آن ها با یکدیگر متفاوت است و برای مواد مختلفی مناسب می‌ باشند. در سایت امگا مینروا بیشتر با انتخاب بهینه دستگاه خلال کن مناسب با توجه به ویژگی‌های مواد آشنا شوید.

بدون دیدگاه