انواع برندهای چرخ گوشت صنعتی

seo 1401/12/02
انواع برند های چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت یکی از دستگاهی بسیار پرکاربرد در هر آشپزخانه‌ای به حساب می‌آید. شاید در زمان‌های قدیم مدل‌های دستی بیشتر مورد استفاده قرار گرفت. اما در حال‌ حاضر این دستگاه‌ها با قابلیت‌های بسیار جدیدی به تولید رسیده و مدل‌های مختلفی دارند. می‌توان گفت که وجود چرخ‌گوشت صنعتی در هر آشپزخانه ای صنعتی و رستورانی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و با حتماً باید از برندهای معتبر خریداری شود. به‌ همین خاطر نیز ما قصد داریم تا بهترین انواع برندهای چرخ گوشت صنعتی را به شما معرفی کرده و در مورد آن‌ها توضیحاتی را ارائه دهیم.

امروزه چرخ گوشت های جدیدی که به بازار معرفی شدند، با داشتن تجهیزات گوناگون و قطعات مختلف توانسته اند به ‌عنوان یک آب‌میوه گیری و یا حتی مخلوط‌ کن غذا نیز استفاده شوند. مورد مهم این است که تنها مدل چرخ‌گوشت نمی‌تواند فاکتور مهم بوده و باید در ابتدا به برنده تولید کننده آن توجه کنید. در این‌ صورت می‌توانید از همه نظر از کیفیت چرخ ‌گوشت اطمینان حاصل کنید. به‌همین خاطر نیز آشنایی با بهترین برندهای تولید کننده چرخ ‌گوشت صنعتی بسیار مهم است.

 معرفی انواع برندهای چرخ گوشت صنعتی

به‌ منظور شناخت بهترین برندهای چرخ پوشت صنعتی‌ فاکتورهای مشخصی ام موجود است که هر یک بر عملکرد دستگاه به شکل مستقیم مؤثر هستند. نمونه‌های مختلفی از این دستگاه های صنعتی در بازار موجود بوده که ممکن است ساختار آن‌ها با یکدیگر متفاوت باشد. اما به‌ طور کلی در دو مدل رومیزی و ایستاده به تولید می‌رسند. قطعاً مدل‌های مختلفی از این دستگاه‌ها در فروشگاه‌ها، پروتئین فروشی ‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها مشاهده می‌شود. برندهای متعددی در این حوزه مشغول فعالیت بوده و چرخ گوشت ها را با قابلیت‌های مختلف به بازار عرضه می‌کنند که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به امگا .  مینروا اشاره کرد.

البته درحال‌حاضر برندهای ایرانی همچون الکترو کار نیز دارای جایگاه ویژه‌ای در بازار هستند. به‌ هرحال بهتر است که به بررسی این برندها بپردازیم.

 چرخ ‌گوشت صنعتی الکترو کار

برنده تولیدکننده چرخ گوشت الکترو کار جزء قدیمی‌ترین برندهای فعال در حوزه تولید چرخ گوشت صنعتی است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده و دارای متخصص ترین کارشناسان و مهندسان است که کمک کرده تا این برند در کمترین زمان ممکن جایگاه ویژه‌ای را در بازار به خود اختصاص دهد. شرکت الکترو کار محصولات خود را در دو مدل گیربکسی و تسمه ای به بازار عرضه می‌کند.

چرخ گوشت صنعتی مینروا

در میان انواع برندهای چرخ‌گوشت صنعتی برند مینروا حرف اول را می‌زند. این برند جزء برندهای بسیار فعال در زمینه تولید چرخ‌ گوشت بود که تا به امروز نیز مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. چرا که مقصود از آن علاوه‌بر قدرت و کیفیت کافی ازنظر ظاهری نیز در سطح کیفی مناسبی قرار دارد. این چرخ گوشت ساخت کشور ایتالیا بوده و در حال ‌حاضر در کشور ما نمایندگی‌های متعددی محصولات آن را به تولید می‌رساند. شما می‌توانید به‌ منظور خرید چرخ‌ گوشت صنعتی، دستگاه خلال کن ، یخساز و دیگر تجهیزات لازم برای آشپزخانه از برند مینروا ب فروشگاه رحیم‌زاده مراجعه کنید.

چرخ ‌گوشت صنعتی امگا

برند معتبر دیگری که ما برای خرید چرخ ‌گوشت صنعتی به شما معرفی می‌کنیم، امگا بود که تحول بزرگی را برای کسب ‌و کارهای صنایع غذایی ایجاد کرده ‌است. چرخ گوشت امگا را می‌توان جزء پرفروش‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی دانست که در حال‌ حاضر در کل دنیا دارای جایگاه ویژه‌ای هستند. این برند نیز ایتالیایی بود و محصولات خود را در تنوع بالایی به بازار عرضه می‌کند. چرخ‌گوشت صنعتی امگا سعی کرده تا با در نظر گرفتن ویژگی‌های مختلف، استفاده افراد راحت‌تر کنند.

 برند فیمار

از جمله دیگر انواع برندهای چرخ ‌گوشت صنعتی می‌توان به برند فیمار اشاره کرد که جزء برندهای بسیار قدیمی در این حوزه است. به شکلی که سابقه آن به ۴۵ سال پیش بازمی‌گردد. این برند نیز ایتالیایی بوده و از همان سال‌های نخست فعالیت خود به عرضه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌پردازد. محصولاتی که برند فیمار به تولید می‌رسند در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارند و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از بسیاری از خریدن از تمامی دنیا به‌خصوص ایران و آن را مورد انتخاب قرار دهند.

سخن پایانی

درحال‌ حاضر برندهای متعددی به تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌پردازند ما در این مطلب به انواع برندهای چرخ‌گوشت صنعتی دستگاه‌های باکیفیت را به بازار عرضه می‌کنند، اشاره کرده و توضیحاتی در مورد آن‌ها بیان کردیم. به ‌منظور خرید تجهیزاتی همانند دستگاه خلال کن، یخساز و… می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه کرده و این محصولات را از برندهای مطرح امگا و مینروا تهیه کنید.

بدون دیدگاه