بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی

seo 1402/02/13
بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی

انتخاب تجهیزات صنعتی آشپزی باکیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به این که به صورت دائمی مورد استفاده قرار می گیرد، بهتر است از بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر و خرید بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی با ما همراه باشید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

برای راه اندازی تجهیزات آشپزخانه اقلام ضروری و غیر ضروری وجود دارد. انواع آشپزخانه رستوران ها و فست فود ها کمی با همدیگر متفاوت بوده و باید با توجه به نوع فعالیت خود تجهیزات آشپزخانه مناسبی را خریداری نمایید. با اطمینان از محصول مورد نظر می توانید تجهیزات خود را خریداری نمایید. در ادامه فاکتورهای مهم در خرید بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌ پردازیم.

جنس محصولات

جنس محصولات خریداری شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. باید محصولی را که خریداری می کنید، جنس مناسبی داشته و امکان زنگ زدن و پوسیدگی در آن وجود نداشته باشد. می توانید از مجموعه های معتبر محصولات مد نظر خود را خریداری نمایید. مجموعه گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما ارائه نماید.

اجاق گاز و فر در آشپزخانه صنعتی

یکی از تجهیزات ضروری در آشپزخانه های صنعتی، انواع فر و اجاق گاز بوده که معمولا با توجه به ابعاد کارگاه یا آشپزخانه صنعتی از اجاق گاز مناسب استفاده می شود. باید اجاق گاز در حد ظرفیت رستوران یا آشپزخانه بوده و با توجه به نوع نیاز خود از تعداد شعله های مورد نیاز استفاده نمایید.

برای خرید انواع فر و اجاق گاز صنعتی می ‌توانید به بازرگانی رحیم زاده مراجعه کرده و تجهیزات ضروری و غیرضروری جهت آماده سازی گوشت، آماده سازی مواد بسته بندی، مواد غذایی و غیره را خریداری نمایید. در ادامه به بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می پردازیم.

کالباس بر

در صورتی که قصد برش‌ های نازک گوشت را داشته یا قصد برش انواع کالباس را دارید، می توانید از دستگاه کالباس بر استفاده نمایید. این دستگاه در انواع مختلف طراحی می شود که با توجه به شاخص ها و قدرت آن مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که نیاز به خرید دستگاه کالباس بر دارید، می توانید از محصولات بازرگانی رحیمی استفاده نمایید. پس از مشاهده جزئیات و مقایسه تجهیزات محصول مورد نظر را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ثبت سفارش نمایید.

بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی

سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی نیز جزء دیگر تجهیزات ضروری در آشپزخانه های صنعتی محسوب می شود که در ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتریان طراحی می شود. سینک ظرفشویی را می توانید از مجموعه های معتبری خریداری کنید که ابعاد مناسبی داشته و از پوسیدگی آن تا حد قابل ملاحظه ‌ای جلوگیری شود. بسیاری از افراد امروزه از ماشین های ظرفشویی صنعتی جهت شستشوی سریع تر ظروف استفاده می نمایند.

چرخگوشت صنعتی

جهت ریز کردن و خرد کردن انواع گوش ها برای طبخ غذا نیاز به چرخ گوشت های صنعتی دارید. چرخ گوشت ها هرکدام ابعاد و ظرفیت متفاوتی داشته که می توانیم به چرخ گوشت های غضروف گیر، چرخ گوشت ۲۲ امگا، چرخ گوشت ۳۲ امگا و سایر چرخ گوشت های مجهز اشاره نماییم. هر کدام قیمت مشخصی داشته و برای فعالیت مورد نظر شما استفاده می شود.

جهت بررسی چرخ گوشت های مناسب می توانید به سایت بازرگانی رحیم‌ زاده مراجعه نمایید و دستگاه مناسبی را خریداری کنید. در ادامه به بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می پردازیم.

میکسر و غذاساز

یکی دیگر از بهترین تجهیزات کاربردی آشپزخانه صنعتی، میکسر و خرد و کن بوده که برای خرد کردن انواع گوشت، مرغ، گوشت گاو، گوسفند و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً خردکن ها دارای میکس و غذاساز بوده که برای ترکیب انواع مختلف محصولات با گوشت می توانید استفاده نمایید.

استخوان بر

امروزه در مجتمع های گوشتی، انواع قصابی ها و آشپزخانه های صنعتی از دستگاه استخوان بر استفاده می شود. این دستگاه برای برش انواع استخوان های گوساله، گاو، گوسفند، بز و غیره استفاده می شود. دستگاه استخوان بر در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی می شود که می توانید برای برش انواع گوشت بدون نیاز به چکش یا تبر های قدیمی و سنتی استفاده نمایید.

در این بحث ما در مورد بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی صحبت کردیم. امیدواریم مطالب بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بدون دیدگاه