بهترین دستگاه سوسیس پر کن را بشناسیم+معرفی

seo 1402/10/02
خرید دستگاه سوسیس پر کن

بهترین دستگاه سوسیس پر کن چه ویژگی‌ ها و مشخصاتی دارد؟ هنگام خرید دستگاه سوسیس پرکن به چه نکات و مواردی اهمیت می‌ دهید؟ در هنگام خرید دستگاه سوسیس پرکن مانند خرید دستگاه پوست گیر یا خرید دستگاه خلال کن نکاتی مطرح می‌ شود که از جمله آنها می‌ توان به عملکرد بالای موتور آن اشاره کرد. این دستگاه‌ ها جهت تولید کردن سوسیس و کالباس کاربرد دارند و همانند دستگاه همبرگر زن اتوماتیک می‌ توان آنها را در منازل نیز استفاده کرد. در این مقاله بهترین دستگاه سوسیس پر کن و ویژگی‌ های آن را بررسی می‌ کنیم.

وقتی صحبت از بهترین دستگاه سوسیس پرکن می‌ شود، در واقع دستگاه مورد نظر باید مشخصات و ویژگی‌ های زیر را داشته باشد تا بتوانیم آن را به عنوان بهترین نوع دستگاه معرفی کنیم:

مشخصات و ویژگی های بهترین دستگاه سوسیس پر کن:

  1. دارای موتور قدرتمند

اولین ویژگی یک دستگاه سوسیس پرکن که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشیم، این است که این نوع دستگاه مانند دستگاه برش و قطعه‌ بندی گوش باید دارای موتور قدرتمند و کارآمدی باشد، به ویژه اگر هدف تولید کردن کالباس به تعداد فراوان است، حتماً باید موتور آنن قدرتمند باشد، چون اگر دستگاه به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگیرد و از طرفی موتور قدرتمندی نداشته باشد، موجب می‌ شود که در کوتاه مدت دستگاه خراب شده و کارایی مورد انتظارتان را از آن به دست نیاورید.

این موضوع از دو جنبه متفاوت اهمیت پیدا می‌ کند، اول اینکه شما نمی‌ توانید به صورت مداوم از آن استفاده کنید و احتمالاً در روند تولید سوسیس و کالباس دچار مشکل شوید و دومین موضوع این است که مجبور هستید بهای دیگری برای خرید آن پرداخت کنید.

به همین دلیل پیشنهاد می‌ شود هنگام خرید دستگاه کالباس بر یا سوسیس پرکن حتماً به موتور آن و برند سازنده آن دقت کرده و سعی کنید دستگاه را از بین برندهایی خریداری کنید که امتحان خودشان را در این زمینه پس داده باشند.

  1. ابعاد و اندازه

دستگاه‌ های سوسیس پر کن در ابعاد بزرگ و کوچک تولید می‌ شوند که از ابعاد بزرگ در کارخانجات بزرگ تولید کننده محصولات گوشتی مانند سوسیس و کالباس استفاده می‌ شود و نوع دستی آن بیش تر برای مصارف خانگی و کسب و کارهای جزئی کاربرد دارد، بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه سوسیس پرکن خوب و ایده‌ آل هستید، حتماً ابتدا به نوع استفاده خود توجه داشته باشید و متناسب با آن دستگاه مورد نظر را خریداری کنید.

دستگاه سوسیس پر کن

  1. بدنه مستحکم و مقاوم

قیمت انواع دستگاه سوسیس پرکن مانند قیمت دستگاه استخوان بر به جنس بدنه آن نیز بستگی دارد، معمولا بدنه این نوع دستگاه‌ ها از استیل ضد زنگ و بسیار مقاوم ساخته می‌ شود که در برابر آب مقاومت دارد، چون در غیر این صورت در کوتاه مدت دچار خوردگی و زنگ زدگی می‌ شود.

این در حالی است که احتمالاً در بیش تر مواقع دستگاه سوسیس پر کن در تماس با آب می باشد و اگر بدنه آن ضد زنگ نباشد عملکرد آن کاهش پیدا کرده و زنگ می‌ زند، علاوه بر آن که ظاهر بسیار بدی نیز خواهد داشت.

  1. نازل‌ های خروجی متفاوت

دستگاه‌ های سوسیس پر کن مانند انواع دستگاه همبرگر زن اتوماتیک دارای نازل‌ های خروجی با قطر ۲، ۳، ۴ و حتی ۵ سانتی‌ متر می‌ باشند که شما باید متناسب با نوع تولید خود خروجی متناسب را انتخاب می کنید. دستگاه‌ هایی که به عنوان دستگاه دستی معرفی می‌ شوند ظرفیت تولید ۳، ۵، ۷، ۱۰ و حتی ۱۵ لیتر را دارند. اما برخی از دستگاه‌ ها این قابلیت را دارند که بتوانید اندازه نازل‌ های خروجی آن ها را تغییر دهید. به این ترتیب می‌ توان جهت تولید کردن سوسیس با اندازه‌ های مختلف از آن ها استفاده کرد.

مدل برقی این نوع دستگاه‌ ها ظرفیت ۱۵ و ۲۵ لیتری دارند و بر روی نوع از دستگاه‌ ها نازل‌ هایی قرار گرفته است که اندازه‌ های مختلفی دارد و دارای پیچ تنظیم سرعت می‌ باشند. به این ترتیب می‌ توانید بدون هیچ گونه دخالت نیروی انسانی و یا اپراتور با تنظیم کردن اندازه سوسیس‌ های تولیدی خروجی مناسب را در نظر بگیرید که بدنه آن ها نیز تماماً استیل می‌ باشد. به این ترتیب یک زیبایی و نمای شکیلی را دارند، علاوه بر آن امکان شستشوی آسان را نیز برای اپراتور فراهم می‌ کنند. جهت اطلاعات بیشتر به سایت امگا مینروا مراجعه کنید.

بدون دیدگاه