تفاوت دستگاه های یخساز و دستگاه‌ های یخگیر

seo 1402/08/10
دستگاه های یخساز و دستگاه‌ های یخگیر

به منظور تامین یخ مورد نیاز مشاغل و صنایع و همچنین پیشگیری از فساد مواد غذایی، خرید و استفاده از دستگاه های یخساز و دستگاه‌ های یخگیر افزایش فراوانی یافته است.  برای بسیاری از مشاغل مانند کافی شاپ‌ ها، رستوران ها، فروشگاه‌ های مواد خوراکی و بستنی فروشی‌ ها استفاده از یخ بسیار ضروری است.

در فصول گرم سال شاهد استفاده از این دستگاه‌ ها به منظور تهیه یخ، در حجم بالا هستیم؛ این دستگاه‌ ها دارای تنوع بی‌ نظیری هستند و می‌ توان برای تهیه یخ با ابعاد مختلف و در حجم‌ های متغیر از آن‌ها استفاده کرد.همچنین شما می توانید جهت خرید دستگاه پوست گیر و خرید دستگاه سلفن کش به ما مراجعه کنید.

دستگاه های یخساز و دستگاه‌ های یخگیر

ویژگی های دستگاه یخساز و یخگیر

انواع دستگاه یخساز و یخگیر دارای ویژگی‌ های مختلفی هستند که در ادامه به معرفی مهم‌ ترین آن‌ها می‌ پردازیم:

  1. جنس بدنه این دستگاه‌ ها تمام استیل است به همین دلیل می‌ تواند در برابر رطوبت یا وارد شدن ضربات فیزیکی بسیار مقاومت کند.
  2. برای تهیه یخ حبه‌ای و یخ قالبی با اندازه‌ های کوچک و بزرگ می‌ توان از آن‌ها استفاده کرد.
  3. این یخسازها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش برای مصرف کننده است.
  4. دارای یک مخزن نگهداری مستحکم و با کیفیت به منظور حفظ یخ‌ ها از آبشدگی است.
  5. برداشت یخ از مخزن این دستگاه‌ ها بدون دردسر و آسان می‌ باشد.
  6. مصرف انرژی این دستگاه‌ ها بسیار کم است و استفاده از آن باعث کاهش قبض مصرفی می‌ شود.
  7. این دستگاه‌ ها دارای رسوبگیر پیشرفته هستند.

 

ظرفیت دستگاه یخساز و یخگیر

قبل از خرید دستگاه یخساز و یخگیر بهتر است با ظرفیت این دستگاه‌ ها آشنا شوید، همان طور که قبلاً توضیح داده شد، انواع دستگاه یخساز و یخگیر در ابعاد و اندازه های متنوعی ساخته می‌ شوند به همین دلیل ظرفیت آن‌ها نیز متنوع است.

این دستگاه ها از اندازه کوچک و خانگی شروع شده و تا یخسازهای صنعتی یک تنی و حتی بیشتر ادامه پیدا می‌ کنند، به همین دلیل می‌ توان از آن‌ها برای تولید یخ در حجم‌ های کم تا بسیار زیاد استفاده کرد.

خوشبختانه وجود ظرفیت‌ های متنوع دستگاه یخساز سبب شده است تا افراد بتوانند آن را بر اساس نیاز و حجم یخ مصرفی مورد نیاز خود تهیه کنند.

 

انواع دستگاه یخساز و یخگیر چه نوع یخ‌ هایی تولید می‌ کنند؟

به منظور تهیه انواع و اقسام یخ‌ ها با ابعاد و حجم های متنوع مانند

  • یخ مکعبی یا یخ حبه‌ ای
  • یخ پولکی
  • یخ برفی
  • یخ هلال
  • یخ کره‌ ای شکل یا توپی
  • یخ گلوله ای
  • یخ قلبی و ستاره ای
  • یخ اسکال

می‌ توان از این دستگاه ها و تجهیزات بهره گرفت.

 

قیمت دستگاه یخساز و یخگیر

قیمت دستگاه یخساز و یخگیر به برند تولید کننده، کشور سازنده و نوع دستگاه بستگی دارد. به طور معمول دستگاه‌ های یخساز کوچک و خانگی قیمت بسیار کمتری نسبت به دستگاه‌ های یخساز و یخگیر صنعتی و بزرگ دارند.

علاوه بر این، دستگاه‌ های یخساز خارجی مخصوصاً نوع ایتالیایی به دلیل کیفیت بالاتر و هزینه‌ های گمرک نرخ بیشتری نسبت به دستگاه‌ های ایرانی دارد.

در نظر گرفتن قیمت این دستگاه‌ ها برای افرادی که می‌ خواهند آن را به صورت عمده خریداری کنند از اهمیت بالایی برخوردار است؛ پس در هنگام خرید، در ابتدا از قیمت دقیق آن اطلاع پیدا کرده سپس اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

 

خرید دستگاه یخساز و یخگیر

برای خرید دستگاه یخساز و یخگیر درجه یک و با کیفیت، می‌ توانید از طریق سایت امگا مینروا اقدام کنید. این مجموعه انواع دستگاه‌ های ایتالیایی یخساز را با کیفیت بالا و بهترین قطعات در اختیار متقاضیان محترم قرار می‌ دهد و شما می توانید یخساز و یخگیر مورد نظر با ظرفیت متنوع از طریق این سایت تهیه نمایید.

نتیجه گیری

تمامی دستگاه‌ ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که شما می‌ توانید با اطمینان زیاد و بدون نگرانی آن‌ها را خریداری کنید علاوه بر این، این دستگاه‌ ها به سراسر کشور ارسال می‌ شوند و شما از هر نقطه ایران می‌ توانید برای خرید دستگاه یخساز مورد نظر خود اقدام کنید. برای افرادی که وقت بسیار کمی برای خرید حضوری دارند، خرید آنلاین از طریق این سایت می‌ تواند یک مزیت بزرگ به حساب بیاید.

بدون دیدگاه