راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

seo 1402/01/19
راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

خرید تجهیزات صنعتی آشپزخانه در زمان احداث رستوران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر قصد احداث رستوران را دارید، برای بررسی و راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با ما همراه باشید.

تجهیزات صنعتی آشپزخانه در واقع همان تجهیزات آشپزخانه های خانگی بوده اما به شکل بزرگ و با دوام طراحی می شود که امکان استفاده بیشتر وجود دارد. این تجهیزات معمولا گران تر از تجهیزات آشپزخانه خانگی بوده و برای طبخ، شستشو، آماده سازی، گرم سازی در آشپزخانه ها استفاده می شود. در ادامه به انواع تجهیزات مورد استفاده در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی می پردازیم.

تجهیزات پخت و پز در رستوران

تجهیزات پخت و پز طیف گسترده‌ای از وسایل آشپزخانه بوده که برای پخت و پز و تهیه غذا استفاده می شود. این لوازم در آشپزخانه رستوران ها، بیمارستان ها، دانشگاه و مراکز پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است تجهیزات صنعتی پخت و پز گران باشد. در نتیجه سعی کنید لوازم پخت و پز که بیشتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد را در اولویت خرید خود قرار دهید. در ادامه با انواع تجهیزات پخت و پز در آشپزخانه های صنعتی و آشنا می شویم.

اجاق گاز صنعتی در آشپزخانه اهمیت بسیار بالایی دارد. در کنار آن می توانیم به ماهیتابه گردان، کباب پز تابشی، هود صنعتی برای خروج هوای اجاق گاز، سرخ کن شاره نماییم.

تجهیزات پخت و پز در رستوران

تجهیزات برودتی و سردکن صنعتی

یکی از تجهیزات کاربردی در رستوران ها، انواع یخچال فریزر صنعتی است و برای خنک سازی انواع محصولات سرد و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بسیاری از تجهیزات پخت و پز نیز قبل از استفاده منجمد می شود. یخچال فریزر های و تجهیزات برودتی در آشپزخانه به شکل اتاق ساخته می شود که می توانید تجهیزات مختلفی را در آن قرار دهید. در ادامه به برخی از اقلام مورد استفاده به عنوان سیستم سرمایشی و برودتی در آشپزخانه ‌های صنعتی اشاره می کنیم.

در ادامه به موارد بیشتری در مورد راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می پردازیم.

انواع تجهیزات برودتی در آشپزخانه صنعتی

یخچال فریزر صنعتی اهمیت بسیار بالایی دارد. همان طور که ذکر شد، مانند اتاق طراحی می‌ شود اما در کنار آن می توانید از سردخانه های بزرگ تر، یخچال ویترینی، سردخانه های صنعتی و یخچال مخصوص کباب استفاده نمایید. اگر قصد خرید انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند چرخ گوشت، میکسر، کالباس بر، دستگاه خلال کن ، همبرگرزن، دستگاه وکیوم و سایر تجهیزات مورد استفاده را دارید به سایت امگا مراجعه نمایید. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت محصولات درخواستی به شرکت بازرگانی رحیم زاده مراجعه نمایید.

انواع تجهیزات برودتی در آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آماده سازی صنعتی

یکی از تجهیزات صنعتی کاربردی در آشپزخانه ها تجهیزات آماده سازی بوده که برای سهولت و افزایش سرعت در تهیه غذا و افزایش طول عمر آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال می توانیم به انواع چرخ گوشت های صنعتی، خلال ساز ، میکسر، مخلوط کن ها، برش دهنده ها، میز کار و یخ ساز اشاره نماییم.

در کنار این موارد تجهیزات شستشو و تجهیزات لاندری در آشپزخانه های صنعتی نیز اهمیت بسیاری دارد که در ادامه به صورت مفصل بررسی می کنیم. برای اطلاعات بیشتر و خرید تجهیزات همچنین راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با شرکت بازرگانی رحیم زاده همراه باشید.

تجهیزات شست و شو ظروف

یکی دیگر از تجهیزات بسیار کاربردی که برای نظافت بهتر و افزایش سرعت شستشوی انواع ظروف آشپزخانه صنعتی، ماشین ظرفشویی صنعتی است. در انواع رستوران ها و مراکز پخت و پز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. فرایند شستشوی ظروف یک امر زمان ‌بر در رستوران ها بوده که با افزایش زمان سرویس دهی مواجه می شوید. استفاده از تجهیزات شست و شو با توجه به استاندارد های بهداشتی و دستورالعمل های بهداشتی در انواع رستوران ها، باعث ایجاد فضای ایمنی برای مشتریان و کارکنان ایجاد می‌ شود.

در کنار ماشین ظرفشویی می توانیم به جاروبرقی صنعتی و وان استیل نیز اشاره نماییم که هر کدام در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

جمع بندی

در زمان خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی توجه به برند مینروا و کیفیت تجهیزات اهمیت بسیار بالایی دارد. با توجه به اینکه تجهیزات آشپزخانه دائماً در حال استفاده بوده، اگر از تجهیزات ارزان قیمت و کم کیفیت تر استفاده نمایید، در کوتاه ترین زمان ممکن دچار ایراد یا اشکال خواهد شد. پس در زمان خرید از مجموعه های معتبر و خدمات پس از فروش خریداری نمایید. برای راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با ما همراه باشید

بدون دیدگاه