ضرورت استفاده از دستگاه بیفتک زن

seo 1402/03/01
ضرورت استفاده از دستگاه بیفتک زن

کوبیدن گوشت در اندازه های بزرگ در رستوران ها بسیار سخت بوده و باید با دستگاه های تخصصی انجام شود. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

دستگاه بیفتک زن چیست

دستگاه بیفتک زن استیک گوشت یک وسیله کاربردی است که برای آماده‌سازی استیک گوشت استفاده می‌شود. این دستگاه شامل یک مکانیزم پنوماتیک یا موتوری است که بر روی بستری محکم نصب شده است.

با قرار دادن استیک گوشت در بین دو پدال یا در بستر دستگاه، با فشردن پدال یا روشن کردن دستگاه، پنوماتیک یا موتور دستگاه فشار را به استیک وارد می‌کند و به طور متناوب آن را می‌زند. در نتیجه از هر دو طرف فشار می ‌آورد. این فرآیند باعث نرم شدن و پرکردن استیک گوشت می‌ شود. در نهایت استیک بافت داخلی را شکسته و آماده برای پخت و مصرف می ‌کند.

مزایا و ضرورت استفاده از دستگاه بیفتک زن

  • افزایش کیفیت و ظاهر استیک

با استفاده از دستگاه بیفتک زن، استیک گوشت نرم می ‌شود و ترکیبات طبیعی آن بهتر تفکیک می ‌شوند. این عمل باعث افزایش طعم، مهارت و میزان آب مورد جذب در گوشت می‌ شود.

  • افزایش سرعت در آماده‌سازی استیک

استفاده از دستگاه بیفتک زن باعث کاهش زمان لازم برای آماده‌سازی استیک می ‌شود. این امر می ‌تواند در رستوران ‌ها و واحد های مشاغل پرسرعت مفید باشد.

  • کاهش هدررفت گوشت

با استفاده از دستگاه بیفتک زن، حجم و کیفیت گوشت افزایش می‌ یابد. اینعامل  باعث کاهش هدررفت و افزایش سودآوری می‌ شود. در صورتی که قصد خرید انواع چرخ گوشت ، استخوان بر ، کالباس بر ، همبرگر زن ، غذا ساز، ظرفشویی های صنعتی برای آشپزخانه های بزرگ رستوران ها، هتل ها و غیره را دارید، می توانید از محصولات مجموعه بازرگانی رحیم زاده برای تکمیل آشپزخانه صنعتی خود استفاده نمایید.

  • یکنواختی در طعم و نرمی گوشت

دستگاه بیفتک زن باعث یکنواخت شدن طعم و نرمی استیک در طول پخت می‌ شود. با این کار قسمت‌ های مختلف استیک به طور یکسان پخته می ‌شوند. در ادامه به ضرورت استفاده از دستگاه بیفتک زن می پردازیم.

  • صرفه‌جویی در زمان و نیروی کار

استفاده از دستگاه بیفتک زن باعث کاهش زمان و نیروی کار مورد نیاز برای آماده‌سازی استیک می ‌شود. این امر می‌تواند هزینه ‌های کاری را کاهش دهد و کارایی عملیات را افزایش دهد.

موارد مهم در خرید دستگاه بیفتک زن

  • برند و کیفیت دستگاه

برند های مختلفی از بیفتک زن استیک گوشت در بازار موجود است و قی مت آن ها ممکن است متفاوت باشد. برند های معروف و معتبر قیمت بالا تری دارند. موارد ایمنی و خدمات پس از فروش دستگاه را در زمان خرید در نظر بگیرید.

  • اندازه و ظرفیت دستگاه

بیفتک زن ‌ها با اندازه ‌ها و ظرفیت‌های مختلفی در بازار موجود هستند. دستگاه ‌های بزرگ تر و با ظرفیت بیشتر ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.

  • ویژگی‌ها و عملکرد دستگاه

انواع بیفتک زن ‌ها ممکن است ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال مانند تعداد شمشیر ها، قدرت موتور، جنس بدنه و غیره است. دستگاه‌ های با ویژگی‌ های پیشرفته معمولاً قیمت بالا تری دارند.

  • محل خرید

محل خرید بیفتک زن استیک گوشت نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. می توانید برای خرید بهترین دستگاه بیفتک زن صنعتی به سایت بازرگانی رحیم زاده مراجعه نمایید.

مشخصات بهترین بیفتک زن های صنعتی

  • دستگاه بیفتک زن TSE 700 امگا مینروا

یکی از بهترین دستگاه های بیفتک زن در جهان در دو نوع موتور تک فاز و سه فاز، دستگاه بیفتک زن TSE 700 امگا مینروا  بوده که دارای وزن خالص ۳۴ کیلوگرم است. این محصول به صورت صنعتی طراحی شده و می توانید برای استیک کردن انواع گوشت و موارد مشابه از این دستگاه استفاده نمایید.

  • دستگاه بیفتک زن TSE 500 امگا مینروا

دستگاه بیفتک زنTSE 500  امگا مینروا قیمت مقرون به صرفه تر از دستگاه بیفتک زنTSE 700  امگا مینروا دارد. می توانید این دستگاه را نیز در دو نوع تک فاز یا سه فاز خریداری نمایید. وزن دستگاه ۱۷ کیلوگرم بوده و با توجه به نیاز خود می توانید دستگاه مناسب را خریداری نمایید. در نظر داشته باشید عرض دهانه ورودی قطعات گوشت ۱۶ سانتی متر است.

  • دستگاه بیفتک زن ایتالیایی مینروا

یکی از قدرتمند ترین دستگاه های بیفتک زن درجهان، دستگاه بیفتک زن ایتالیایی مینروا که دارای تیغه های فولادی ضد زنگ است. از قابلیت های این دستگاه می توانیم به تیکه های گوشت فرم دهی شده، گوشت بدون پارگی و خرابی اشاره نماییم.

نتیجه گیری

ضرورت استفاده از دستگاه بیفتک زن در زمان خرید اهمیت بالایی داردد. اگر قصد خرید دستگاه بیفتک زن با قیمت های مقرون به صرفه از مجموعه معتبری را دارید، می توانید از سایت بازرگانی رحیم‌زاده خریداری نمایید. محصولات دارای گارانتی بوده و با تخفیفات ویژه برای کاربران ارسال می شود. ارسال محصول مورد نظر پس از خرید در تهران ۱ الی ۲ روز کاری زمان بر خواهد بود.

بدون دیدگاه