موارد استفاده از دستگاه پوست گیر

seo 1402/03/16
موارد استفاده از دستگاه پوست گیر

امروز قصد داریم به کاربرد و موارد استفاده از دستگاه پوست گیر اشاره نماییم. اگر قصد خرید دستگاه پوست گیر را دارید، برای بررسی موارد بیشتر با ما همراه باشید.

انوع دستگاه پوست گیر

انواع دستگاه پوست گیر در دو نوع صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. پوست گیر های خانگی حالت دستی داشته اما پوست گیر های صنعتی دارای قیمت های بالایی بوده و برای فعالیت های بیشتری مورد استفاده قرار می ‌گیرد. در ادامه به ویژگی ها و کاربرد ها همچنین موارد استفاده از دستگاه پوست گیر می پردازیم.

دستگاه پوست گیر سیب زمینی

یکی از تجهیزات کاربردی برای آشپزخانه های صنعتی، استفاده از دستگاه پوست گیر سیب زمینی بوده که در انواع رستوران ها، فست فود ها و غذا خوری ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این دستگاه می توانید انواع سیب زمینی های بسیاری را شستشو داده و پوست گیری نماید. دستگاه به صورت اتوماتیک و مقرون ‌به ‌صرفه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر پوست گیری سیب زمینی را بدون دستگاه انجام دهید، نیاز به شستشو و پوست گیری دستی بوده که بسیار زمان بر و نیاز به نیروی انسانی خواهد بود. این دستگاه به همراه تیغه های بسیار تیز و برران به ‌آسانی پوست سیب زمینی را گرفته و برای کاربرد های مختلفی می توانید استفاده نمایید.

پوست گیر پیاز

یکی دیگر از انواع تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی، دستگاه پوست گیر پیاز بوده که در برند های مختلفی می توانید خریداری نمایید. پوست گیر پیاز مینروا دارای مخزن ۸ کیلویی با بازدهی ۲۴۰ کیلومتر در ساعت است. دستگاه دارای برق سه فاز بوده و در کمتر از ۱۲۰ ثانیه می توانید پوست گیری نمایید.

این دستگاه با وزن ۴۵ کیلوگرم به صورت استیل فروش می رسد. اگر قصد خرید دستگاه پوست گیر پیاز و موارد استفاده از دستگاه پوست گیر را دارید، می توانید با سایت بازرگانی رحیم زاده همراه باشید.

پوست گیر میوه و گوجه فرنگی

دستگاه پوست کن میوه و گوجه فرنگی به صورت ضربه ای و تیغه ای بوده و برای جدا کردن پوست میوه و خوراکی های مختلف با پوست سخت مورد استفاده قرار می گیرد. در اثر لرزش باعث جدا شدن پوست از میوه شده و خروجی کار تحوسل داده می شود. در پوست گیر تیغه ای از غلتک های دارای تیغه جهت برخورد و جداسازی میوه استفاده می شود. طرز کار پوست کن تیغه ای یکسان بوده فقط ابعاد دستگاه متفاوت خواهد بود.

مزیت های استفاده از دستگاه پوست گیر

این دستگاه از هدر رفتن زمان جلوگیری کرده و و در انواع کاربرد ها مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که با توجه به نوع میوه باید از دستگاه پوست گیر متفاوتی استفاده نمایید. با استفاده از دستگاه پوست گیر دیگر نیاز به نیروی انسانی نبوده و فعالیت ها با سرعت بالایی انجام می شود. دستگاه های معرفی شده دارای سنسور های ایمنی بوده و از ایجاد خطا های انسانی و عوامل ناگوار جلوگیری می کند.

اگر قصد خرید تجهیزات صنعتی آشپزخانه مانند ظرفشویی صنعتی، دستگاه چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر ، سوسیس پر کن و محصولات دیگری را دارید، می توانید با تخفیفات ویژه و خدمات پس از فروش از مجموعه بازرگانی رحیمی تهیه نمایید.

هزینه های خرید دستگاه پوست گیر

هزینه های دستگاه با توجه به فاکتور های بررسی شده متفاوت خواهد بود. فاکتورهایی مانند حجم دستگاه، برق ورودی تکفاز یا سه فاز دستگاه، جنس بدنه، نوع موتور و سرعت کار از عوامل مهم در افزایش یا کاهش هزینه دستگاه پوست کن محسوب می شود.

این دستگاه ها را می توانید علاوه بر رستوران ها در انواع هتل ها، بیمارستان ها، آشپزخانه های صنعتی، فروشگاه ها و غیر استفاده نمایید. فقط کافی است دستگاه را به برق متصل کرده و محصول مورد نظر را در دستگاه قرار دهید.

جمع بندی

در این بحث به صورت مختصر و خلاصه به موارد استفاده از دستگاه پوست گیر اشاره کردیم. به انواع دستگاه پوست گیر پوست گیر پرداخته و با توجه به کاربرد های آن فاکتور های مهم در زمان خرید را بررسی کردیم. اگر قصد خرید دستگاه پوست گیر سیر، پوست گیر پیاز و پوست گیر سیب زمینی و هویج را دارید، می توانید به سایت بازرگانی رحیمی مراجعه نمایید. امیدواریم مطالب بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

بدون دیدگاه