نحوه استفاده از میکسر گوشت و جوجه

seo 1402/03/07
نحوه استفاده از میکسر گوشت و جوجه

میکسر گوشت و جوجه به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای بررسی نحوه استفاده از میکسر گوشت و جوجه با ما همراه باشید.

میکسر گوشت و جوجه چیست

دستگاه میکسر گوشت و جوجه یک ابزار مورد استفاده در آشپز خانه بیمارستان ها، دانشگاه ها و رستوران ها است. این دستگاه برای خرد کردن و مخلوط کردن گوشت و جوجه به منظور تهیه و تولید مواد غذایی مانند سوسیس، کالباس و ناگت استفاده می‌ شود. در ادامه به کاربرد های دستگاه میکسر گوشت و جوجه می پردازیم.

تهیه سوسیس و و انواع کالباس

دستگاه میکسر گوشت و جوجه برای تهیه سوسیس و کالباس استفاده می‌شود. این دستگاه ضمن خورد کردن گوشت، محصول را مخلوط کرده و با ترکیبات دیگر مانند نمک، ادویه ‌ها و آب مخلوط مناسب برای تهیه محصولات گوشتی و پروتئینی تولید می کند.

تولید ناگت مرغ و گوشت

میکسر گوشت و جوجه در تولید ناگت استفاده می‌ شود. با خرد کردن و مخلوط کردن گوشت و جوجه به همراه مواد دیگر مانند نمک، ادویه ‌ها و سبزیجات، مواد اولیه لازم برای تهیه این محصولات غذایی آماده می ‌شود. ترکیبات سوسیس کالباس و ناگت متفاوت بوده و پس از طی مراحل به محصول مورد نظر تبدیل می شود. در ادامه به حوه استفاده از میکسر گوشت و جوجه می پردازیم.

تهیه مرغ‌ و گوشت چرخ‌کرده

با استفاده از دستگاه میکسر گوشت و جوجه می‌ توان مرغ‌ و گوشت چرخ‌ کرده را تهیه کرد. با خرد کردن گوشت و جوجه به همراه مواد دیگر مانند پیاز، سبزیجات و ادویه‌ها، مواد اولیه لازم برای تهیه غذا های نیمه آماده فراهم می ‌شود.

اگر قصد خرید انواع غذا ساز، میکسر و مخلوط کن را دارید، می توانید بر حسب نوع نیاز خود به سایت بازرگانی رحیم زاده مراجعه کرده و از محصولات این سایت محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. در این سایت امکان خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند ظرف شویی صنعتی، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر ، سوسیس پرکن، سلفون کش، دستگاه وکیوم و غیره وجود دارد. تمامی این محصولات با شرایط فروش و تخفیفات بی نظیر ارائه می شود.

تهیه محصولات آماده غذا

میکسر گوشت و جوجه می‌ تواند در تهیه محصولات آماده غذا مانند پیتزا، همبرگر و محصولات دیگر مانند آش و سوپ مورد استفاده قرار بگیرد. با مخلوط کردن گوشت و جوجه به همراه سایر مواد مانند نان، سبزیجات، روغن و ادویه‌ها، تهیه مواد اولیه لازم برای محصولات غذایی نظیر همبرگر و انواع کتلت آماده می شود.

تهیه خوراک دام و طیور

در صنعت دام و طیور، میکسر گوشت و جوجه برای تهیه خوراک دام و طیور استفاده می ‌شود. با مخلوط کردن گوشت و جوجه به همراه دانه‌ ها، غلات، مکمل‌ های تغذیه و مواد افزودنی دیگر، خوراک مناسب برای تغذیه دام و طیور تولید می ‌شود.

نحوه استفاده از میکسر گوشت و جوجه

نحوه استفاده از میکسر گوشت و جوجه بسیار آسان بوده و صرفاً باید محصولات مد نظر و ترکیبات در نظر گرفته شده خود را به دستگاه میکسر اضافه نمایید. با روشن کردن دستگاه باعث میکس و ترکیب محصولات مورد نظر می شود. در زمان استفاده مدت زمان میکس و میزان خرد شدن محصولات اهمیت بسیار بالایی دارد که باید در زمان استفاده توجه نمایید.

انواع میکسر گوشت و جوجه

میکسر گوشت جوجه در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شود که می توانید با توجه به ظرفیت محصول مورد نظر خود استفاده نمایید ظرفیت ‌های ۸ لیتری، ۱۶ لیتری، ۲۰ لیتری هم‌چنین ۵۰ کیلویی، ۹۰ کیلویی و ۱۲۰ کیلویی وجود دارد که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند.

برای اطلاع از ویژگی های هریک از دستگاه های مدنظر خود، می توانید به سایت بازرگانی رحیم زاده مراجعه کنید. ضمن مشاهده انواع دستگاه میکسر گوشت و جوجه، می توانید محصول مورد نظر را با توجه به شاخص ها و فاکتورهای در نظر گرفته خود خریداری نمایید. محصولات ارائه شده در این مجموعه دارای گارانتی بوده و توسط بازرگانی رحیم زاده ارسال می شود.

جمع بندی

در این بخش به بررسی نحوه استفاده از میکسر گوشت و جوجه پرداختیم و قصد داشتیم کاربرد های این وسیله را بررسی کرده و و به انواع دستگاه اشاره نماییم. امیدواریم مطالب بررسی شده در این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

بدون دیدگاه