نکاتی جهت خرید دستگاه میکسر گوشت و جوجه

seo 1402/10/02
میکسر گوشت و جوجه

هنگام خرید دستگاه میکسر جوجه  چه نکاتی حائز اهمیت هستند؟ این نوع دستگاه‌ ها برای میکس کردن گوشت و جوجه چه ویژگی‌ هایی دارند؟ دستگاه میکسر گوشی و جوجه یکی از انواع دستگاه‌ های مهم در رستوران‌ های بزرگ و آشپزخانه‌ های صنعتی است که با استفاده از آن میکس کردن گوشت انجام می‌ شود، اما در هنگام خرید این نوع دستگاه مانند خرید دستگاه کالباس بر یا خرید چرخ گوشت صنعتی باید به برخی نکات مهم توجه کنید تا بتوانید یک دستگاه خوب و با کیفیت و البته با قیمت مناسب را خریداری کنید، چون قیمت انواع دستگاه‌ های و تجهیزات در آشپزخانه‌ های صنعتی مانند قیمت دستگاه بیفتک زن یا قیمت دستگاه استخوان بر با توجه به نکات مهمی تغییر پیدا می‌ کند که در این مقاله به این نکات مهم و اساسی می‌ پردازیم.

نکاتی برای خرید دستگاه میکسر گوشت و جوجه

برای خرید دستگاه میکسر گوشت و جوجه به چند نکته مهم زیر توجه داشته باشید، چون به شما کمک می‌ کند دستگاهی با کیفیت و ظرفیت بالا را خریداری کنید:

چند نکته جهت خرید دستگاه های با کیفیت و ظرفیت بالا:

1- اندازه و ابعاد دستگاه

دستگاه‌ های میکسر گوشت و جوجه برای مصارف مختلف و در مکان‌ های کاملاً متفاوتی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. به همین دلیل است که در ابعاد و اندازه‌ های مختلفی نیز تولید می‌ شوند که مصرف کننده باید مطابق با نیاز خود آنها را خریداری کند، پس در هنگام خرید حتماً ابتدا به میزان مصرف خود از این نوع دستگاه توجه داشته باشید. معمولاً برای مکان‌ هایی مانند فست فودها یا منازل نیازی به خرید دستگاه میکسر بزرگ نیست و یک دستگاه در ابعاد و اندازه کوچک می‌ تواند جوابگوی مصرف شما باشد، اما واضح است که آشپزخانه‌ های صنعتی و رستوران‌ های بزرگ به دستگاه‌ های میکسر بزرگ نیاز دارند که توان و ظرفیت بالایی داشته باشد. این موضوع بر روی قیمت دستگاه نیز تاثیرگذار است.

2- برند تولید کننده

واضح است که دستگاه میکسر گوشت و جوجه نیز مانند انواع دستگاه همبرگر زن اتوماتیک، دستگاه برش و قطعه بندی گوشت و غیره توسط برندهای مختلفی تولید شود. این برندها هر کدام مزیت‌ ها و مشخصات خاصی را برای محصولات خود تعریف کرده اند. از آن جایی که انواع دستگاه میکسر در مکان آشپزخانه‌ های صنعتی به طور مستمر و دائم استفاده می‌ شوند حتماً باید به برند تولید کننده آن توجه داشته باشید تا یک دستگاه با کیفیت خوب و بالا را خریداری کنید که جوابگوی نیاز روزمرگی شما باشد. پیشنهاد می‌ کنیم هرگز به هوای خرید ارزان‌ تر و مقرون به صرفه‌ تر به دنبال برندهای ناشناخته و بی‌ کیفیت نروید.

چون محصولات این نوع برندها در کوتاه مدت دچار خرابی شده و شما نیاز به تعویض آنها خواهید داشت. این موضوع موجب می‌ شود که مجبور شوید بهای دیگری جهت خرید یک دستگاه دیگر پرداخت کنید.

خرید دستگاه میکسر گوشت و جوجه

3- بررسی بدنه و قطعات مختلف دستگاه

هنگام خرید دستگاه میکسر گوشت و مرغ مانند خرید هر نوع دستگاه دیگری از جمله خرید دستگاه کالباس بر و غیره تنها به برند سازنده آن اکتفا نکنید و هنگام خرید حتماً قسمت‌ های مختلف و قطعات مختلف دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. تیغه‌ های دستگاه باید از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشد تا بتواند میکس کردن گوشت و مرغ را در مدت کوتاه و با کیفیت بالایی انجام دهد یا مثلاً موتور دستگاه باید پرقدرت باشد که بتوانید به صورت مداوم از آن استفاده کنید، چون اگر موتور ضعیف باشد در کوتاه مدت داغ کرده و حتی ممکن است از کار بیفتد. یا مثلاً جنس بدنه بسیار مهم است، چون باید کاملاً ضد زنگ و مقاوم باشد.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله نکاتی برای خرید دستگاه میکسر گوشت و جوجه را بررسی کردیم. دستگاه میکسر گوشت و جوجه از تجهیزات آشپزخانه‌ های صنعتی است که به صورت مداوم جهت تهیه کردن غذاهای مختلف استفاده می‌ شود، اما هنگام خرید آن باید به برخی نکات و موارد دقت کافی داشته باشید که نمونه‌ هایی از آن را در بالا ذکر کردیم. در سایت امگا مینروا بیش تر با نکات مهم برای خرید دستگاه میکسر گوشت و جوجه یا دیگر تجهیزات و دستگاه‌ های مورد نیاز در آشپزخانه‌ های صنعتی از جمله دستگاه برش و قطعه بندی گوشت، دستگاه همبرزن اتوماتیک و غیره آشنا شوید.

بدون دیدگاه