پرفروش ترین دستگاه مرغ خرد کن صنعتی در بازار در سال 1402💯

seo 1402/03/30
پرفروش ترین دستگاه مرغ خرد کن صنعتی

خردکن یکی از تجهیزاتی است که در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه همراه ما باشید ضمن معرفی این دستگاه به بررسی پرفروش ترین دستگاه مرغ خرد کن صنعتی بپردازیم.

دلایل خرید دستگاه مرغ خرد کن صنعتی

انواع دستگاه های میکسر توانایی ترکیب و مخلوط مرغ را دارند. خرید دستگاه اختصاصی خردکن صنعتی مرغ باعث افزایش سرعت عمل و پخت سریع تر غذا می شود. در رستوران هایی که نیاز به خرد کردن انواع گوشت و مرغ مانند بوقلمون شترمرغ اردک و غیره وجود دارد، می توانید از خردکن اختصاصی مرغ استفاده نمایید با توجه به حساسیت های رستوران ها و فروشگاه ها، خرید دستگاه مرغ خردکن صنعتی بادوام اهمیت بالایی دارد.

مکانیزم کارکرد مرغ خردکن

دستگاه مرغ خردکن در عرض چند دقیقه مرغ یا گوشت سفید را تکه تکه کرده و زمان برش و خرد کردن مرغ به صورت دستی را کاهش می دهد. در نتیجه می توانید برای مصارف روزانه از این دستگاه استفاده نمایید. دستگاه مرغ خرد کن در رده تجهیزات صنعتی آشپزخانه قرار گرفته که سرعت و توان بالا و تیغه های بر آن از شاخص ها و ویژگی های این دستگاه محسوب می‌ شود.

محصول خریداری شده باید دارای متریال با کیفیت بوده و شستشوی آن به آسانی انجام شود. در ادامه به پرفروش ترین دستگاه مرغ خرد کن صنعتی می پردازیم.

میکسر گوشت و جوجه مینروا

دستگاه میکسر گوشت و جوجه مینروا یکی از تجهیزات بادوام در آشپزخانه های صنعتی بوده که از ویژگی‌های آن می توانیم به انواع تک فاز و سه فاز آن اشاره نمایید. اگر در آشپزخانه خود دسترسی به برق سه فاز را دارید، می توانید از دستگاه میکسر گوشت و جوجه مینروا را خریداری نمایید.

این دستگاه در ظرفیت های ۵۰ کیلویی، ۹۰ کیلویی و ۱۲۰ کیلوای طراحی شده است که از طریق مجموعه بازرگانی رحیم زاده قیمت های مقرون به صرفه ارسال می شود.

در مجموعه بازرگانی رحیم زاده امکان خرید چرخ گوشت صنعتی استخوان با سوسیس پرکن انواع دستگاه غذاساز، خلال کن، پوست گیر دستگاه اختصاصی و دستگاه همبرگر زن وجود دارد. می توانید تمام محصولات خود را از مجموعه بازرگانی رحیم زاده با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر خریداری نمایید.

جهت خرید و اطلاعات قیمت دستگاه میکسر گوشت و جوجه مینروا با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

فاکتور های مهم در انتخاب پرفروش ترین دستگاه مرغ خرد کن صنعتی

در زمان خرید دستگاه مرغ خردکن باید به برق دستگاه توجه نماید. ولتاژ و قدرت دستگاه نشان دهنده میزان قدرت خروجی آن خواهد بود که هر چقدر قدرت بیشتری داشته باشد، سرعت بیشتری نیز در خرد شدن قطعات مرغ خواهد داشت.

بدنه دستگاه بهتر است از استیل ضد زنگ یا گالوانیزه تولید شود. همچنین تیغ نیست به صورت استیل یا فولادی طراحی می شود. دستگاه برای امنیت بیشتر دارای محافظ بوده و برند موتور نیز مورد توجه قرار می گیرد.

دستگاه مرغ خردکن صنعتی برای خورد کردن انواع گوشت سفید مانند بوقلمون، اردک، غاز، بلدرچین و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

در زمان خرید حتماً این عنوان را از فروشنده کسب اطلاع نمایید. این دستگاه به صورت رومیزی استفاده شده و سعی کنید با خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر دستگاه خود را خریداری نمایید.

قیمت پرفروش ترین دستگاه مرغ خرد کن صنعتی

قیمت تجهیزات صنعتی یکی از مواردی است که در زمان خرید مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. در زمان خرید باید فاکتور های مختلفی را در نظر داشته باشید.

از جمله می توانیم به گارانتی و خدمات پس از فروش محصول اشاره نماییم. در کنار خودرو های بررسی شده از جمله قدرت دستگاه، فاکتور گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز در نظر داشته باشید.

جمع بندی مطالب

بحث امروز ما در مورد پرفروش ترین دستگاه مرغ خرد کن صنعتی بود. برای اطلاع از قیمت دستگاه خردکن مرغ صنعتی می توانید به سایت بازرگانی رحیم زاده مراجعه کرده ضمن بررسی محصولات محصول مورد نظر را ثبت سفارش نمایید.

فاکتور های مختلف را در نظر گرفته و با توجه به کاربرد آن محصول صنعتی مد نظر را خریداری نمایید. همچنین جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی و متخصص مجموعه بازرگانی رحیم زاده تماس حاصل نمایید. امیدواریم مطالب بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

منبع : ویکی پدیا

بدون دیدگاه