پرفروش ترین دستگاه های همبرگر زن

seo 1402/04/03
پرفروش ترین دستگاه های همبرگر زن

خرید تجهیزات آماده سازی برای رستوران ها جهت افزایش سرعت در آماده سازی و پخت و پز غذا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امروز قصد داریم جهت آشنایی شما به پرفروش ترین دستگاه های همبرگر زن بپردازیم.

 

ضرورت استفاده از دستگاه همبرگرزن در رستوران ها

همبرگر یکی از غذا های فست فودی و محبوب در جهان بوده که در بین ایرانیان نیز از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است رعایت بهداشت و استفاده از مواد اولیه با کیفیت باعث افزایش کیفیت همبرگر و غذای آماده شده می شود. می توان دستگاه همبرگر زن را به صورت اتوماتیک نیمه اتوماتیک و دستی خریداری کرد که هر کدام بر اساس فاکتور های مختلفی خریداری می شود.

 

مزایا و معایب همبرگرزن دستی

در قدیم از دستگاه همبرگر زن در رستوران ها و واحدهای صنعتی استفاده می شد اما امروزه با توجه به تکنولوژی های ایجاد شده در جامعه و اتوماسیون شدن صنایع غذایی از همبرگر زن اتوماتیک استفاده می شود. همبرگر زن های دستی نیز در بازار موجود بوده که برای آماده سازی غذا در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. عمدتاً دستگاه همبرگرزن جنس پلاستیکی داشته و می ‌توانید با توجه به نیاز خود خریداری نمایید.

 

ویژگی های پرفروش ترین دستگاه های همبرگر زن

در زمان خرید دستگاه همبرگر زن اتوماتیک باید مهارت مختلف و ویژگی های دستگاه را در نظر داشته باشید. اولین نکته ظرفیت تولیدی دستگاه همبرگر زن است که با توجه به نیاز کارگاه یا آشپزخانه صنعتی در نظر گرفته می ‌شود.

سرعت تولید دستگاه همبرگر وابسته به قدرت موتور دستگاه است. هر چقدر دستگاه قدرت بالایی داشته باشد، سرعت تولید بیشتری نیز خواهد داشت.

نوع مصرف دستگاه عمدتاً به صورت تک فاز یا سه فاز بوده بر اساس نوع برگ واحد تجاری خریداری می شود. دستگاه هایی که دارای برق سه فاز هستند، مصرف برق عمدتا پایین تری نسبت به دستگاه های تک فاز دارند. همچنین در زمان خرید دستگاه همبرگر زن اتوماتیک به ابعاد و اندازه دستگاه توجه نمایید.

در نتیجه بتوانید در کارگاه یا آشپزخانه صنعتی خود نصب و استفاده نمایید. در ادامه با این نحوه کار و کارایی دستگاه می پردازیم.

 

 

پرفروش ترین دستگاه های همبرگر زن

 

کارکرد دستگاه همبرگرزن

دستگاه همبرگر زن اتوماتیک بر حسب کارکرد و مشخصات خود قادر به ایجاد قالب های گرد، مربع و مستطیل بوده و همچنین دارای شمارشگر سنسور بازبینی سلفون است. این دستگاه باید از مرغوب ترین متریال های روز جهان ساخته شده و دارای جنس بدنه استیل ضد زنگ باشد.

با استفاده از دستگاه همبرگر زن اتوماتیک می توان باعث کاهش هزینه های پرداختی برای نیروهای انسانی شوید. در ادامه به پرفروش ترین دستگاه های همبرگر زن می پردازیم.

 

تهیه همبرگر گیاهی

با استفاده از دستگاه همبرگر زن می توانید انواع همبرگر های گوشتی، مرغ و گیاهی را آماده سازی نمایید. امروزه همبرگر های گیاهی طرفداران خاص خود را دارد. بسیاری از افراد رژیم های گیاهی دارند، می توانند از همبرگر گیاهی استفاده نمایند. دستگاه قادر به ساخت انواع همبرگر با توجه به متریال های ارائه شده در دستگاه است.

یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش انواع تجهیزات صنعتی رستورانی آشپزخانه های صنعتی مجموعه بازرگانی رحیم زاده بوده که امکان خرید چرخ گوشت صنعتی انواع استخوان بر، کالباس بر، همبرگر زن، سوسیس پرکن، غذاساز، سلفون کش، دستگاه صنعتی ظرفشویی و غیره وجود دارد.

 می‌توانید تمام محصولات بررسی شده را از مجموعه بازرگانی رحیم زاده با قیمت های مقرون به صرفه و شرایط فروش عالی خریداری نمایید.

 

پرفروش ترین دستگاه های همبرگر زن

با توجه به موارد ذکر شده در زمان خرید دستگاه همبرگر زن باید فاکتورهای مختلفی را در نظر داشته باشید. دستگاه همبرگر زن در قیمت های مختلف در بازار موجود بوده که می توانیم به دستگاه همبرگر زن هزارتایی اتوماتیک، همبرگر دستگاه همبرگرزن ۲۰۰۰ تایی اتوماتیک یخچال دا، دستگاه همبرگر زن دستی امگا و غیره اشاره نماییم.

این دستگاه ها دارای بازدهی هزار عدد همبرگر در ساعت به بالا بوده و ظرفیت مخزن ۱۸ لیتر را دارد. جهت اطلاع دقیق از قیمت روز دستگاه همبرگر زن با توجه به فاکتور های بررسی شده می توانید به سایت بازرگانی رحیم زاده مراجعه نمایید. امکان تماس از طریق تلفنی با مجموعه وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سایر تجهیزات آشپزخانه های صنعتی به فروشگاه و مقالات سایت بازرگانی رحیم زاده مراجعه نمایید.

منبع : ویکی پدیا

بدون دیدگاه