انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب آشپزخانه صنعتی

seo 1402/01/17

برای تسریع سرویس دهی در رستوران استفاده از ماشین ظرفشویی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای بررسی ویژگی ها و انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب آشپزخانه صنعتی با ما همراه باشید.

ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی برای شستشوی ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. انواع  ماشین های ظرفشویی خانگی اندازه محدود داشته و زمان شستشوی ظروف بیشتر از ماشین های ظرفشویی صنعتی است. انواع ماشین ظرفشویی صنعتی یکی از پرفروش ترین تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه بوده یا برای حفظ بهداشت آشپزخانه ها می توانید در مدل های تونلی ریلی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک خریداری نمایید.

انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب آشپزخانه صنعتی

کاربرد ماشین های ظرفشویی صنعتی

انواع ماشین ظرفشویی صنعتی برای افزایش بهره وری انرژی و سرعت سرویس دهی استفاده می شود. این دستگاه در انواع رستوران ها، سالن غذاخوری سازمان ها، سالن غذاخوری رستوران ها، دانشگاه، شرکت های بزرگ و تالار ها مورد استفاده قرار می گیرد. پس یکی از نقاط عطف انواع رستوران ها جهت افزایش سرعت عمل استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی است.

موارد مهم در زمان انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب آشپزخانه صنعتی

  • مصرف انرژی

یکی از مواردحائز اهمیت در زمان خرید ماشین ظرفشویی، توجه به مصرف انرژی دستگاه است. در ابتدا برچسب انرژی دستگاه را مشاهده نمایید سپس دستگاه مناسب را خریداری کنید. در کنار مصرف انرژی مصرف آب مصرف برق نیز اهمیت بسیار بالایی دارد و ممکن است دستگاه بسیار پر مصرف بوده و ماهانه با هزینه های سرسام آور قبض های برق و آب رو به رو شوید. پس دستگاهی را خریداری کنید که علاوه بر سرعت عمل دستگاه در مصرف آب و برق صرفه جویی نماید.

  • جنس بدنه و عمر تجهیزات دستگاه

یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید، نوع جنس بدنه ماشین ظرفشویی بوده که باید کیفیت ساخت و طراحی مناسبی داشته و در زمان استفاده دچار ایراد یا اشکال نشود. با توجه به این که این دستگاه ممکن است ساعت های بسیاری در روز فعالیت نماید، پس تجهیزات مورد استفاده در دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی اهمیت بسیار بالایی دارد.

  • کلید های کنترلی دستگاه

امروزه ماشین های ظرفشویی صنعتی دارای قابلیت های بسیاری بوده و پارامتر های جدیدی به دستگاه اضافه شده است که امکان تنظیم سرعت شستشو، تنظیم گرما از جمله موارد مهم در تنظیم افزایش بهره وری دستگاه است. پیشنهاد می کنیم ماشین ظرفشویی صنعتی را به صورت دوره‌ ای سرویس کرده و از خرابی های بزرگ تر و ایرادات اساسی جلوگیری نمایید.

انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

در زمان انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب آشپزخانه صنعتی باید انواع نمونه های ماشین را در نظر گرفته و بررسی نمایید. ماشین ظرفشویی زیر کانتری، ریلی دار، ماشین ظرفشویی نیمه اتوماتیک، ماشین ایستاده، ماشین ظرفشویی اتوماتیک ایستاده، ماشین تمام اتوماتیک، ماشین اتوماتیک خشک کن دار جزء انواع ماشین های ظرفشویی صنعتی محسوب می شود. که هر کدام با توجه به ویژگی ها و کاربرد های آن برای مشتریان قابل سفارش و خریداری است.

جهت خرید انواع تجهیزات آشپزخانه مانند ماشین ظرفشویی صنعتی، چرخ گوشت صنعتی، کالباس بر، دستگاه وکیوم، همبرگر زن و خلال کن صنعتی به سایت بازرگانی رحیم‌زاده مراجعه نمایید.

ویژگی های ماشین ظرفشویی

یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از ماشین ظرفشویی سرعت شستشو بوده که تمام ظروف را با سرعت بالا در سریع ترین زمان شستشو می دهد. برخی دستگاه ها دارای خشک بوده و برخی بدون خشک کن طراحی شده است که می توان در صورت استفاده هزینه های مجموعه را کاهش دهید.

مصرف برق دستگاه

ماشین های ظرفشویی صنعتی در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی می‌شود. معمولاً ماشین های سه فاز قدرت بیشتری نسبت به تک فاز دادند. می توانید نسبت به نوع برق مجموعه خود دستگاه مناسبی را خریداری نمایید. برای بررسی بیشتر در مورد انواع ماشین ظرفشویی و استعلام قیمت ماشین ظرفشویی می‌ توانید به مجموعه بازرگانی رحیم زاده مراجعه نمایید. در این مجموعه تجهیزات صنعتی دیگری مانند انواع کالباس بر، خلال کن، دستگاه وکیوم، چرخ گوشت ایستاده و غیره را می توانید خریداری نمایید.

جمع بندی

در این بحث به بررسی انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب آشپزخانه صنعتی پرداختیم. کاربردها مصرف انرژی جنس بدنه کلیدهای کنترلی ویژگی ها و مصرف را مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان سایت امگا در ارتباط بوده و تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسبی را خریداری نمایید. امیدواریم مطالب بررسی شده در این بحث مورد توجه شما قرار گرفته باشدو با معرفی و بررسی تجهیزات آشپزخانه صنعتی با ما همراه باشید.

بدون دیدگاه